Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Heisan! Jeg lurer på noe, hvis kjæresten din sier at han setter stor pris på at jeg forstår ham, at han har deg osv, er ordet "det å sette pris på" virkelig like sterkt som å "elske" noen? Er man trygt inne i forholdet da, eller er det et meget vanlig ord? Jeg håper jeg ikke er dum som spør, men jeg lurer virkelig, for noen ord tror jeg at jeg ikke helt forstår selv om jeg vet hva det betyr. Ord kan være utrolig sterke, og siden jeg har med en mystisk type å gjøre så vil jeg vite hvor mye å sette pris på noen virkelig betyr Jeg har selv aldri brukt dette ordet så mye... takk for svar!
Gjest Blondie65 Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Men hvis du skulle bruke det, ville du ikke spart det til du virkelig mente det? Jeg bruker det kun når jeg skal uttrykke en spesiell hengivenhet eller spesiell takknemlighet overfor noen.
Gjest petre Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 I min verden ligger det under "glad i" og "elsker", og ville tolket det som at han egentlig ikke hadde noen følelser for meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 setter pris på=glad i...slik er det i mine øyne...
-milla j- Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Tror det ville hatt en betydning hvor lenge vi hadde vært sammen. I begynnelsen av et forhold er det gjerne greit å ikke si for mye før man er sikker på hva man føler. Hvor lenge har dere truffet hverandre?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Jeg setter pris på naboen min. Jeg er glad i moren min. Jeg elsker kjæresten min.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Vel, min kjære hadde en tendens til å respondere på mine "jeg liker deg" med "så fint!" Nå responderer jeg på hans "jeg er kjempeglad i deg, elskling" med "jeg er glad i deg" Poenget mitt er at menn gjerne blir litt stressa av "hvem skal si det først, og hvordan skal jeg svare når hun sier det?" Jeg roa ned, og han ble happy. Med andre ord, man gir og tar. Din kjære setter pris på deg nå. Om en stund så elsker han deg, men da setter han også pris på at du er der for ham også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå