Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Når testen ble positiv, var streken på pinnen man tar ut sterkere også da? Eller er den like svak uansett? Jeg tester både med digitale og sånne strips, og teststrekene på stripsene blir gradvis mørkere, men ikke på de digitale.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Ingen som har prøvd disse her eller?
maradonna Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg har ikke sjekket strekene inni maa jeg innroemme... Si fra hvis du finner det ut Faar aldri positiv test jeg da, er naa paa CD 16!! Argh...
Gjest Blå Fisk Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg fikk heller aldri positiv test med Clearblue, til tross for testing to ganger om dagen. Men jeg kunne jo se at strekene varierte i farge, så viol vel tenke meg at den blir sterkere om du er ved eggløsning.
Gjest Iril Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Jeg fikk pos. test på CD19, og frem til dagen før var strekene ganske like hver dag (altså en var mørk og en var lys), mens den dagen den ble pos. var begge omtrent like mørke. Det ble dyrt med de digitale, endte opp med å bruke akkurat to pakker, inkl. en negativ test dagen etter den positive (da fikk jeg EL). Men verdt det, for jeg hater å skulle tolke de strekene på stripsene, så de har jeg sluttet å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå