Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #21 Skrevet 28. mars 2010 http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3929 Lurer på hvorfor dere ikke tok med denne kjolen i valget deres. Denne syns jeg er nydelig!! Hadde "hopper over" denne kjolen siden den har slep. MEN nå skriver de på mail til meg at de kan lage kjolene uten slep :o)) Hvem av de to kjolene syns DERE er finest da? Den første jeg skrev om eller denne!? Skal ha den i Ivory.
Cæmis Skrevet 28. mars 2010 #22 Skrevet 28. mars 2010 Jeg synes da den første er finest. Om de syr etter mål som du sier så bør den passe perfekt. Jeg er en av de som typisk liker større kjoler med litt "puff", så den siste der blir for enkel for min smak. Den første hadde litt mer piff i at den hadde blomsten på siden. Men det er absolutt ikke noe galt med den siste, den er veldig stilren og søt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #23 Skrevet 28. mars 2010 Den kjolen du foreslo helt i starten synes jeg var veldig pen. Jeg foretrekker også kjoler MED stropper på, ser mye finere ut mener jeg da Men den ville selfølgelig sett mye finere ut om den var litt strammeere øverst, men det er jo ingen must Ellers av disse kjolene her fra den linken du gav: http://www.jkdress.c...ucts.asp?tid=81 Så synes jeg kjole nummer 5 og 7 ser fantastiske ut! Lykke til! Skjønte ikke hvilke kjoler du mente...legg link til de da.
C-Brud* Skrevet 28. mars 2010 #24 Skrevet 28. mars 2010 Lykkelitenen; Du har akkurat den smaken jeg liker..Og de kjolene du linket til er absolutt nyyydlige. Og TAKK, jeg har lett sånn etter to av de kjolene. Jeg falt for to av disse når jeg først begynte å se sånn smått på kjoler, men fant de ikke igjen- og plutselig!! Jeg liker også kjoler med stropper best, men syns de uten er nydelig også, alt etter hvem som bærer den. Jeg tror den første kjolen som ble linket til her blir kjempefin på deg om den blir helt tilpasset deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå