Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Del Skrevet 27. mars 2010 Grunnen til at det regner er nok fordi at Gud gråter over menneskeheten. Det har Gud god grunn til. Tenk at vi kriger og sloss, mobber hverandre, dømmer hverandre og oppdrar barna våres til å skamme seg over sin nakne kropp? Ja, til og med sex er jo synd og skam, selv for svært mange ikke-religiøse til og med, så det går begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. mars 2010 #2 Del Skrevet 27. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 27. mars 2010 #3 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jeg har alltid vært under det intrykk at det er Gud som tisser når det regner. hva han gjør når det snør skal jeg ikke si Endret 27. mars 2010 av Trajan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mars 2010 #4 Del Skrevet 27. mars 2010 Hvorfor skulle han gråte? Han er jo allvitende, så han må jo ha visst hvordan det kom til å gå da han skapte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 29. mars 2010 #5 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har alltid vært under det intrykk at det er Gud som tisser når det regner. hva han gjør når det snør skal jeg ikke si Don`t eat yellow snow! Ikke spis gul snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå