Gå til innhold

Jeg hater å analysere, men klarer ikke la vær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr nå i to uker. Det er kjempe koselig og vi stortrives i hverandres selskap. Vi så film sammen på torsdag og avtalte av vi skulle på kino i går med litt vin etterpå. Det gikk dessverre ikke pga syke barn, så jeg måtte kansellere. Jeg visste at han skulle ut i dag, og han skal ha vorspiel hjemme hos seg. Jeg skrev i en sms tidligere i dag om at jeg kanskje fikk barnevakt og da svarte han at jeg måtte holde han oppdatert. Da jeg endelig fikk bekreftelsen, så svarte han bare: Kult!! Jeg har vasket og støvsugd bilen.....Ikke ett eneste ord om at han ville ha meg med på vorspiel Og jeg vet at dette ikke bare er ett guttevorspiel.

Så hva skjer? Jeg skjønner jo at han tydligvis ikke vil ha meg med, og det syns jeg er så rart?? Uansett, så sitter ikke jeg hjemme alene, så jeg har avtalt med to venninner at vi går ut, og har ikke tenkt å informere han om dette. Og hvis han sender melding senere, så passer det ikke, rett og slett. Jeg gidder ikke å stå på pinne for ham når det passer ham...Eller er jeg helt teit?

Jeg HATER dette spillet, og det har jeg sagt til ham..... :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke den typen som bare antar at du kommer da? Siden han sa du måtte holde han oppdatert, og svarte deretter kult. Kanskje han regner med det er underforstått at du kommer?

Skrevet

Han er ikke den typen som bare antar at du kommer da? Siden han sa du måtte holde han oppdatert, og svarte deretter kult. Kanskje han regner med det er underforstått at du kommer?

Oj...den har jeg ikke tenkt på....hva gjør jeg nå da???

Skrevet

Egentlig burde du bare sende en melding, om du er usikker.

Hvorfor spille spillet, du vil gjerne gå, dere er på dealer'n.

Ikke gjør ting verre enn de er!

Skrevet

Ring han og spør du, det værste du da får til svar er "nei, jeg vil ikke ha deg her", men da veit du hvor landet ligger!!

Så slipper du å kaste bort mere tid på den karen

Gjest brutal_mann
Skrevet

For meg ser det ut som om han regner med at du kommer. han er jo idiot om han ikke mener det.

Men om du er veldig usikker kan du jo bare spørre om det er greit at du svinger innom. Spørsmål, spesielt de en er redd for svaret på, er veldig nyttige i en slik fase dere er i nå.

Skrevet (endret)

Han spurte meg om planene mine og jeg svarte: vel, helt ærlig så hadde jeg håpet å kunne komme til deg, men siden jeg ikke hørte noe, så avtalte jeg med to venninner. Vi skal spise noe mat, og etter det vet jeg ikke

Her er svaret jeg fikk: mm, dårlig samvittighet... lite omtenksomt av meg, men du må for all del komme hvis det blir endring i planene. Blir nok ganske ungt klientell her vil jeg tro, men hyggelige folk si fra hvor du drar da!

Så lurte han på når vi skulle til byn...

Så jeg ble ikke noe klokere av dette.... :sukk:

Endret av Daiquiry
Skrevet

Tror han fikk litt dårlig samvittighet nå...for han kom med denne: Kos deg da og bare kom som sagt hvis det blir endringer! Jeg holder deg oppdatert ila kvelden Klem

Sånt liker vi :)

Skrevet

Good shit!

Jeg håper da det :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Faen for ei kjerring du er... Her kunne du ha fiksa alt om du hadde hatt guts til å spørre om du skulle komme til han. Men neida. i stede feiger du ut og fikser deg opp med to venninner. Slik at når han forstår at du muligens ikke forsto at han ville ha deg der så hadde du gjort deg selv utilgjengelig.

Om dette går til helvete så har du bare deg selv å takke!

Skrevet

Faen for ei kjerring du er... Her kunne du ha fiksa alt om du hadde hatt guts til å spørre om du skulle komme til han. Men neida. i stede feiger du ut og fikser deg opp med to venninner. Slik at når han forstår at du muligens ikke forsto at han ville ha deg der så hadde du gjort deg selv utilgjengelig.

Om dette går til helvete så har du bare deg selv å takke!

Hun ville ikke stå på pinne for han og være tilgjengelig når det passa han,skrev hun.Hun ville kanskje gjøre seg kostbar og vise at hun kan finne på noe på egen hånd.Hun ville kanskje ha en invitasjon, straight up, ellers fikk det bare være!

Dette er en klassisk måte for oss jenter å være på noen ganger.Så begynner vi å tenke,analysere og vurdere til vi blir grønne når det som regel er bare å spørre som du sier.Veldig dumt ja, men det menes ikke noe vondt med det,og regner med TS koser seg på fest nå,enten med han eller med sine venninner :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor skal dere være vanskelige bare for å være vanskelige? Da forsvinner i alle fall min interesse.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere være vanskelige bare for å være vanskelige? Da forsvinner i alle fall min interesse.

De mest interessante mennene liker jakten og frustrasjonen ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De mest interessante mennene liker jakten og frustrasjonen ;)

Er det disse mennene som også er notorisk utro, nettopp fordi det ikke blir mer jakt når de endelig har fått en dame på kroken?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det disse mennene som også er notorisk utro, nettopp fordi det ikke blir mer jakt når de endelig har fått en dame på kroken?

Det kommer ann på hvor aktivt damen går inn for å tilfredsstille mannens jaktinstinkt, imo.

Skrevet

Oj, her har det vært aktivitet :). Jeg endte opp med å spise hos venninene mine og mens jeg var der fikk jeg en melding om at jeg måtte komme til ham og en melding om hvor jeg var hen :). Vi møttes på byen, og nå har jeg nettopp kjørt ham hjem, så dette gikk jo veldig bra!!

Skrevet

Flott!

Men husk på til neste gang at du ikke trenger å analysere så veldig da!:) Gjør det enkelt og greit.Spør rett ut om du lurer på noe.Menn er ganske enkle sånn :gjeiper:

Åsså slipper vi å være fremstå så "vanskelig", selv om det finnes menn som liker det å :)

Skrevet

Gjør det enkelt og greit.Spør rett ut om du lurer på noe.Menn er ganske enkle sånn :gjeiper:

Som regel svarer man da akkurat det man tror damen vil høre .. spesielt i den "innledende" fasen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...