Gå til innhold

Aubrey Organics sjampo - Er det noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som er på utkikk etter en naturlig sjampo, helst med aloe vera. Etter litt surfing på Google så kom jeg frem til produsenten Aubrey Organics ( http://www.aubrey-organics.com/ ). Produktet virker lovende på papiret, men hvordan er den i praksis? Er det noen som har erfaring med Aubrey Organics sjampo ?

Lukter den ufint? Jeg vil ikke lukte som ei dame :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en mann som er på utkikk etter en naturlig sjampo, helst med aloe vera. Etter litt surfing på Google så kom jeg frem til produsenten Aubrey Organics ( http://www.aubrey-organics.com/ ). Produktet virker lovende på papiret, men hvordan er den i praksis? Er det noen som har erfaring med Aubrey Organics sjampo ?

Lukter den ufint? Jeg vil ikke lukte som ei dame :)

Jeg har brukt en balsam fra aubrey organics. Lukter godt. Det er bare å prøve seg fram. Du får kjøpt shampo og balsam billig fra iherb.com:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om Aubrey organics, men har desverre ikke prøvd deres produkter selv. Fåes på http://www.iherb.com/search?kw=aubrey%20organics.

Har aldri prøvd organiske produkter som lukter dame jeg igrunn, så det er sikkert ikke noe å frykte. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg gikk tom for for Herbal Essences sjampo med kamomille og aloe vera som jeg likte veldig godt, og da jeg skulle kjøpe ny så fant jeg ut at de hadde sluttet å selge den på butikken.

Så kjøpte jeg en sjampo fra Neutral, men den suger balle :) Jeg blir kjempe tørr i hodet/pannen av den (har aldri hatt problem med tørr hud før). Den inneholder ingen pleiende planteoljer, kun såpe.

Hva ville dere anbefalt hvis jeg skulle finne sjampo en som tilsvarer Herbal Essences (med aloe vera) ?

Skrevet

Hei! no har eg ikkje prøvd Aubrey Organics sine produkt. Men eg har høyrt mykje bra om dei.

Sidan du ikkje vil lukte dame vil eg anbefale deg herreserien dei har. Aubrey Organics sin herreserie finn du i denne linken her. :)

Håpar du blei litt klokare av nokre av svara du har fått. :D

Skrevet (endret)

Du burde absolutt prøve GPB Shampoo fra Aubrey Organics.

Både mannen og sønnen min bruker GPB Shampoo, så den lukter definitivt IKKE "dame"!

Ha en fortsatt god påske! :goodbye:

Endret av Bond
Gjest AnonymBruker
Skrevet (endret)

Du burde absolutt prøve GPB Shampoo fra Aubrey Organics.

Både mannen og sønnen min bruker GPB Shampoo, så den lukter definitivt IKKE "dame"!

Ha en fortsatt god påske! :goodbye:

Kult :)

Hva er din erfaring med Aubrey Organics? Hvordan blir håret?

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Kult :)

Hva er din erfaring med Aubrey Organics? Hvordan blir håret?

Hei på deg! Mannen min liker veldig godt GPB Shampoo(og BPB balsam også) fordi håret blir mykt og luftig og lukter behagelig - uten at det blir for mye lukt. Håret holder seg også "nyvasket" lenger enn med andre sjampoer. Jeg liker for øvrig Aubrey Organics Camilie Luxurious Shampoo. Den er beregnet for normalt hår og funker like godt for både menn og kvinner.

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...