Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #21 Skrevet 29. mars 2010 David Beckham Signature (den med svart eske)! Den er sykt god! Mener selvfølgelig manneutgaven
Gjest Anjelika Skrevet 29. mars 2010 #22 Skrevet 29. mars 2010 (endret) Jeg elsker manneparfyme over alt på jord, og ingenting slår Terre d'Hermes for meg. Menn som bruker den kan også skrive under på at det er en stor kompliment-sanker. Faktisk så stor at de faktisk ser at den blir holdt litt hemmelig, hehe. Syns alle menn lukter coolwater og aqua di gio om dagen, kjedelige dufter. Endret 29. mars 2010 av Anjelika
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #23 Skrevet 30. mars 2010 Terre D'Hermes er bra saker, ja! Noen av verdens mest solgte herreparfyemer er Aqua di Gio, CK One, Armani Code, Jean Paul Gaultier og Cool Water. Så om man vil at typen skal lukte likt som "alle andre" er jo det greit nok.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #24 Skrevet 30. mars 2010 Syns alle menn lukter coolwater og aqua di gio om dagen, kjedelige dufter. Hva er det med dere damer? Du tror/mener altså de fleste menn lukter coolwater/aqua di gio. Hvorfor sier du da "kjedelige dufter" ? For å heve deg over de fleste? For å få brukere eller kona til brukere til å føle seg lite oppdaterte? Hvorfor skal du rakke ned på de som ikke bruker samme som deg? Kan du ikke bare si hvilken du liker? Hadde coolwater/aqua di gio vært kjedelige dufter, var det vel merkelig at de var blant de mest solgte herredufter år etter år? Jeg bruker ikke coolwater/aqua di gio, men gjorde det for 6-7 år siden. De har ikke blitt kjedelige (for duften er lik som den gangen jeg selv brukte dem) men jeg har nå gått over til en annen favorittduft.
Gjest Anjelika Skrevet 30. mars 2010 #25 Skrevet 30. mars 2010 Hva er det med dere damer? Du tror/mener altså de fleste menn lukter coolwater/aqua di gio. Hvorfor sier du da "kjedelige dufter" ? For å heve deg over de fleste? For å få brukere eller kona til brukere til å føle seg lite oppdaterte? Hvorfor skal du rakke ned på de som ikke bruker samme som deg? Kan du ikke bare si hvilken du liker? Det var da fælt da. Kanskje jeg sa det fordi jeg faktisk synes de er kjedelige. Jeg prøvde ikke å rakke ned på folk, dette handler jo om smak og behag - ikke ta det så jævlig personlig. Jeg tviler på noen andre enn deg tok det som et slag i trynet at det finnes et par herredufter jeg ikke synes er spennende. Kan godt være det har med at jeg har luktet dem for ofte, og at de dermed blir som en sang man hører for mange ganger og blir lei. Dessuten er coolwater, aqua di gio og la male fra gaultier duften av en lang rekke ekser, hehe. Det er ikke så enkelt som at noe jeg likte for 6 år siden liker jeg automatisk like godt i dag siden det jo er den samme duften. Og poenget var ikke å få brukere til å føle seg lite oppdaterte, poenget var å opplyse om den nesten litt godt bevarte hemmeligheten Terre d'Hermes hvis noen var interesserte i å gå og sniffe på den og kjøpe til sin kjære. Forøvrig så er ikke det at disse parfymene selger et argument for kvalitet, ut fra den argumentasjonen er Grandiosa den beste pizzaen og Donkeyboy norges beste band.
RedFox81 Skrevet 30. mars 2010 #26 Skrevet 30. mars 2010 Jeg elsker Chanel Allure for menn. Og ville også anbefalt Chanel Allure Sport, hvis man vil ha noe litt "lettere" lukt. Og nå er jeg også en av de som synes at cool water lukter helt forferdelig, for meg lukter den agurk.
Ping! Skrevet 30. mars 2010 #27 Skrevet 30. mars 2010 Virkelig smak og behag. Har hatt to-tre exer som bruker coolwater, men jeg går enda å sniffer etter menn som bruker det. Deilig lukt, men jeg forstår lett at noen er dritlei den. Jeg liker veldig godt DKNY Delicious men (tror det var delicious, sånn rød kule-lignende flaske, har den selv for damer).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå