Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Noen som har noen forslag til meg? Skal kjøpe parfyme til mannen på eBay. Han er ikke spesielt kresen. Og jeg liker parfymer som er veldig mandige og litt dype, frefor friske. Før har han brukt Ralph Lauren Polo Sport, og den er vi veldig glad i begge to Syntes ofte jeg kjenner fantastiske parfymer på menn i butikker og slikt, men kan jo ikke spørre hva de bruker heller
Sequax Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Dolce & Gabbana's " the one " er helt fantastisk god, ellers kan jeg anbefale: - Armani "Code" - Issey Miyaki " L'eau d'issey " ( sommerlig og lett...) - Dior "pour Homme" - Carolina Herrera " 212"
Nausicaä Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Chanel Egoïste Gå i en parfymebutikk og lukt litt hva du liker før du bare blindkjøper noe på ebay. Da kan du likegjerne kjøpe axe på butikken.
mari4ever Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Noen som har noen forslag til meg? Skal kjøpe parfyme til mannen på eBay. Han er ikke spesielt kresen. Og jeg liker parfymer som er veldig mandige og litt dype, frefor friske. Før har han brukt Ralph Lauren Polo Sport, og den er vi veldig glad i begge to Syntes ofte jeg kjenner fantastiske parfymer på menn i butikker og slikt, men kan jo ikke spørre hva de bruker heller Matis sin Herreparfyme er helt fantastisk god!:)Kjøp den! Lukter mandig og litt tung, men har også friske undertoner Dette er jo et hudpleie merke, de har også veldig god Hudpleie for menn:) Koster ca. 450 kr for 100 ml med frakt og toll. www.feelunique.com
Gummiloppa Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Lukter er jo veldig individuelt, men min klare favoritt er Davidoff Cool Water. Får helt lopper i blodet av den lukta :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Cool Water er den eneste av disse jeg kjenner til, og den liker jeg veldig godt! Men det er eksen sin lukt... Matis sin parfyme har jeg ikke luktet på Får dessverre ikke mannen til å bruke hudpleieprodukter, selv om jeg er utdannet hudpleier selv, og kan fortelle han alt om hvor bra og viktig det er Tror nok det er lurt at jeg drar til et parfymeri og lukter litt ja! Tusen takk for mange forslag, da vet jeg litt om hvilke jeg bør lete etter på parfymeriet
Lykkelitenen Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 jeg elsker cool water og van gils puur! Siden den første var uaktuell, så vil jeg anbefale puur Den lukter MANN og SEX, uten å bli for tung. Løøøve it!
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Hvor gammel er typen din? Mange av de duftene som er nevnt her, er jo gamlis-lukter! Jeg mener; cool water minner meg om bestefar! Prøv noe nytt og kult, som feks DENNE fra A&F
Lykkelitenen Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 har aldri møtt en mann over 35 som har brukt eller kjøpt cool water
BeautyFuzz Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Chanel Allure Sport ( sølv flaske, ikke den gjennomsiktige) Den er heilt fantastisk! Anbefales å gå å lukte på den på eit parfymeri så bestille på nett etterpå - mmmm<3
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #14 Skrevet 28. mars 2010 har aldri møtt en mann over 35 som har brukt eller kjøpt cool water Nei vel. Da har tydeligvis ikke du truffet min bestefar :-) Han er 81 og har brukt CoolWater i 15år - minst!
Gummiloppa Skrevet 28. mars 2010 #15 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Nei vel. Da har tydeligvis ikke du truffet min bestefar :-) Han er 81 og har brukt CoolWater i 15år - minst! Hehe, men det betyr ikke at alle andre bestefedre bruker det :gjeiper: De eneste jeg har møtt som bruker Cool Water er yngre menn, men som sagt så er jo lukt veldig individuelt. Umulig å anbefale en duft når vi har så forskjellig smak Endret 28. mars 2010 av Gummiloppa
Inx Skrevet 28. mars 2010 #16 Skrevet 28. mars 2010 Chanel Allure Sport ( sølv flaske, ikke den gjennomsiktige) Den er heilt fantastisk! Anbefales å gå å lukte på den på eit parfymeri så bestille på nett etterpå - mmmm<3 Kan anbefale denne jeg også, eneste minus er at den er dyr. Vanskelig å beskrive lukter synes jeg, men litt sitrus aktig og lett...
Djungelvrål Skrevet 28. mars 2010 #17 Skrevet 28. mars 2010 Happy for menn fra clinique. Nydelig og så lett at jeg har brukt den selv.
Lilandry Skrevet 28. mars 2010 #18 Skrevet 28. mars 2010 Jeg synst Burberry The Beat er en god herreparfyme, for de som liker den krydret og litt utenom det "vanlige"!
^^Belle^^ Skrevet 28. mars 2010 #19 Skrevet 28. mars 2010 For min nese er Azzaro Chrome den desidert beste parfymen. :rødme: Andre lukter jeg liker: - Armani He - Aqua Di Gio - Hugo Deep Blue
Skylines Skrevet 29. mars 2010 #20 Skrevet 29. mars 2010 Polo som du nevner, Lacoste Red og Armani Code!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå