Gå til innhold

Bryllupsbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge velger dere på bryllupsbildene deres?

Synes det er utrolig fint med brunhvite bilder, men helt svart/hvitt er også pent. Nå synes jeg også at fargebilder begynner å komme tilbake mer og mer, er det sant?

Og jeg synes også det er stilig at bildene er svart/hvite, men at det er lagt inn farger på f.eks. bare brudebuketten eller noe....

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alt, vi. Men vi aner ikke hvordan albumet blir seende ut, fordi det er spesialdesignet i Italia. Ei uke eller to så kanskje vi har det...

Skrevet

Vi har 24 fargebilder (alle utebilder unntatt to stk. - det var strålende vær på dagen vår, og fotografen har nydelig uteområde!) i et fint album, og så har vi en litt mindre 'mappe' med 8 svart/hvitt-bilder (men det er med bruntoner - tror ikke det er mange fotografer som tar 'vanlig' sort/hvitt...). For dette betalte vi 5500,- (inkl. bilde med forlovere).

Vil absolutt anbefale dere å ta både farge- og svart/hvitt-bilder! Og ta gjerne noen utradisjonelle bilder, men også noen tradisjonelle - jeg er iallefall veldig glad for at vi har stor variasjon i bildene våre! :wink:

Skrevet

Vi tok først tradisjonelle bilder ute, deretter mer "moderne" studiobilder i sort/hvitt. Gleder meg veldig til de kommer! :D

Skrevet

Vi skal ta 2/3 av bildene i farger og 1/3 sort-hvitt hos fotografen. Jeg har også inntrykk av at farger begynner å komme igjen.

Fikk et flott takkekort i svart-hvitt nå nettopp men det kjedelige med svart hvitt er jo at jeg ikke ser så godt farger på bukkett, kjole os.v.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...