ToveM Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Noen som kjenner til denne klubben? De skal arrangere NM for juniorer 23 - 25 april. Har en sønn som har planer om å delta. Lurer derfor på om noen kjenner beliggenheten til klubben (forstår jo at den ligger i Bærum da..) Hvordan det er å komme seg dit fra Gardemoen, og ikke minst om det er hoteller/mulighet for overnatting i umiddelbar nærhet. (har ikke bil med)
Tussilago_2 Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Hei Det er vel den som ligger på rudssletta??? http://www.mamut.net/baerumsquash/subdet13.htm Ingen hoteller i umiddelbarnærhet, men tipper det tar 15 min å gå fra bussen (går i det som heter brynsveien). Den bussen (nr151) går hvert kvarter nesten hele dagen mellom Rykkinn og Oslo, eventuelt har man buss fra bane fra majorstua(Oslo) til kolsås (nr42). De nærmeste overnattingene som jeg kommer på i farten er vel emma hjort gjestehus (blir et godt stykke å gå om man ikke har bil), det samme gjelder vel hotellet i Sandvika, thon hotel oslofjord. Om du ikke har bil og det ikke starter grytidlig om morgene ville jeg nok satset på overnatting i Oslo og tatt buss ut til rud. Så får man en liten tur/oppvarming også;-) (er nok det enkleste om jeg ikke har glemt/oversett noen alternativer) Lykke til
ToveM Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Takk for svar, det er den klubben ja. Tror ikke det blir aktuelt for 16 åring å bo alene i Oslo. Tar nok helelr sikte på nærmeste hotel og evt taxi derfra da. (hvis ikke noen i klubben tilbyr seg å hente å bringe...)Har forresten en gammel onkel og tante i Bekkestua, er det langt unna..kanskje han kunne overnattet hos de..)
Tussilago_2 Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Bekkestua går nok fint, går buss for bane til Rud ganske ofte, (er ikke helt sikker på frekvensen men mener 15 min eventuelt 30 min mellom avgangene (buss 42). Bussen tar ca 15 min, + ca 15 min å gå. se: www.trafikanten.no for ruteinfo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå