Gå til innhold

Hyttesex..

Gjest AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er på hyttetur sammen med et par venninner av kjæresten min og deres typer. Var god stemning i går kveld, selv om alle var trøtte etter uken.

Uansett - det ene paret har holdt det gående gjennom natten. Hun stønner, han brummer, og senga knirker. Vi sover ikke vegg i vegg, men har likevel nesten kunnet følge med hvert eneste støt for å si det sånn.. :fnise:

Men - alvorlig talt. Jeg hadde aldri turt, og mener det er på grensen til respektløst eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at det er opp til hver enkelt å bedømme. For min del, måtte det iallfall vært veldig gode venner. Om det hadde vært bekjente som hadde hatt seg, hadde jeg følt med upass. Men, ja, det går ann å ta hensyn til andre, spesielt når man holder på hele natta..

Skrevet

Når man er på hyttetur gjør man det iallefall litt stille! ;-)

Skrevet

Bank på døra og be dem roe seg:P

Hallo!!- er jo ikke dem aleine der!

Skrevet

Jeg har ikke noe imot at folk har sex på hytta, men da får man ta hensyn. Jeg er ikke interessert av å bli holdt våken av andres sexlyder og hadde garantert dundra på døra deres.

Gjest Elijah
Skrevet

Om dette gikk utover nattesøvnen min hadde jeg sagt ifra eller spurt om å få være med :)

Skrevet

Jeg har ikke noe imot at folk har sex på hytta, men da får man ta hensyn. Jeg er ikke interessert av å bli holdt våken av andres sexlyder og hadde garantert dundra på døra deres.

:Nikke:

Selv takler jeg ikke å ha sex på hytta med mindre samboer og jeg er der helt alene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om dette gikk utover nattesøvnen min hadde jeg sagt ifra eller spurt om å få være med :)

;)

Gjest Sparvöga
Skrevet

Det er uhøflig å dytte eget sexliv oppi øret og ansiktet på andre. Man tar da hensyn!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Mener på generelt grunnlag at du kan banke på og si ifra. Det er litt flaut for deg, og veldig flaut for dem.

Men da får du sove, hvis det var det som er problemet.

Men personlig hadde jeg ikke løfta et øyelokk. Jeg blir glad når andre mennesker har sex, og har ikke problemer med å sove i lydene deres, med mindre jeg blir opphisset av det da :fnise:

Skrevet

mye mulig disse menneskene ikke viste at hyttav ar så lytt?

Skrevet

Vel, hvis de er så høylytte så skal du ikke se bort ifra at de håper på selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...