AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #21 Del Skrevet 6. august 2010 Vi var begge enige i å bryte litt opp da. Destruktivt for meg å måtte vente på å se om forholdet utviklet seg. Så vi har avtale om at vi ikke møtes noe mer, ikke noe me sex eller middager. Bare litt småchat på facebook frem til hun har flyttet ut. Og jeg skal gå aktivt inn for å treffe nye venner. Siden han nok er den rette, så klarer jeg nok ikke å forelske meg igjen så fort. Men jeg skal ihvertfall treffe nye menn, kose meg med dem og se hva som skjer. Ta vare på meg sjøl og trene masse. Henge med venner og drite i hva han gjør på. Gleder meg litt jeg. Liker ikke meg sjøl så svak som det jeg har vært. Men, han er ferdig med henne, det er jeg bombesikker på. Eneste er at han vil klare seg selv. Å trylle frem 100 000 på egen hånd tar litt tid når man ikke har min inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 12. august 2010 #22 Del Skrevet 12. august 2010 Han har nå strengt tatt ikke dame, hverken meg eller xen som han bor med. Det er ingen form for kjæresteliv der i gården, de bare bor sammen. Er ikke venner nesten. Holder seg bare helt nøytrale til den "nye" fasen kommer i livet deres. Yeah.....right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. august 2010 #23 Del Skrevet 12. august 2010 Mitt råd, som sikkert er hjertesskjærende og veldig vanskelig å følge: Kutt all kontakt med fyren. Absolutt all. Fjern han som venn på FB. Slett mobilnummeret hans. Og gi han beskjed om at du ikke kommer til å gå på gress lenger, men at han kan ta kontakt når han har bodd for seg selv i to måneder. Men at det slett ikke ersikkert at du da vil ha kontakt med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #24 Del Skrevet 12. august 2010 Har kutta så og si all kontakt. Og har tenkt masse. Til og med truffet en annen som jeg likte veldig godt. Men er forelska i ham, han har strengt tatt ikke gjort noe gale. Annet enn å være seg sjøl, rare merkelige seg sjøl som eg faktisk elske. Og han nye jeg traff, uansett hvor bra kjemi vi har, så merker jeg at jeg har ikke lyst å treffe noen nye. Vi har faktisk vært fra hverandre i 7 uker tidligere. Og tiltrekningen og kjærligheten min til ham var like sterk. Har du ikke av og til bare visst at dette er den rette? Dette er min 2. rette i mitt liv. Og det er ikke så mange det mtp på hvor mange jeg faktisk har hatt seriøse forhold med. Så nå disse 2 månedene ska eg kose meg, være me venner, treffe nye folk. Han ber meg innstendig om å ikke fjerne han som venn på facebook. Så det lar jeg være. Men ska vise ham hvor sterk jeg faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. august 2010 #25 Del Skrevet 12. august 2010 Han har ikke gjort noe galt? Neivel. Alle tegn tyder på at han har konemor i sengen hjemme og elskerinnedamen utenfor hjemmet. Vet konemor om deg, da? Hvis det er slutt mellom dem, burde det jo ikke være noe problem at du er på besøk hjemme hos han, f.eks. Jeg tror ikke på at det kun finnes en rett person for meg der ute. Og du har jo tydeligvis truffet mer enn en "rette", så at du gidder å være elskerinnedame-på-gress skjønner ikke jeg. Kutter du kontakten, dør forelskelsen. For den får ingen næring. Så lenge du har elskede mannemannen-med-dame-både-hjemme-og-ute på FB, kommer du deg heller ikke videre. Og det skjønner han. Derfor "trygler" han deg om å ikke slette han. For han håper at han om to måneder nok en gang kan putte tissemannen sin både i konemor hjemme og elskerinnedamen som er deilig i senga og dum som et brød siden hun tror på at han er singel. Dum og deilig dame å pule på ute, snill og klok dame å elske med hjemme. Slik er det i 98% av tilfellene. Men hvis du vil leve som dum og deilig elskerinnedame, så be my guest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #26 Del Skrevet 12. august 2010 Det var voldsomt så generaliserende dette ble da. Han ble offisielt singel på facebook i januar i år, hun ferier uten ham, han ferier uten henne. De er heller ikke venner på facebook lengre. Han jobber mest mulig borte, noe som vil si at han er på jobb hele tiden. Overtid hver dag, og i helgene. Delvis fordi han må tjene 100 000, delvis fordi han ikke liker så bra å være hjemme med henne. De har en avtale seg imellom at de kan gjøre hva de vil utenfor hjemmets fire vegger. Men ingen tar med seg lekene hjem. Ikke så lenge de bor sammen. Dette er en skriftlig avtale såvidt jeg har skjønt. Forelskelsen får kanskje ikke næring nå fra ham, får ingen respons fra ham nå, han får ikke noe respons fra meg heller. Men jeg vet at han er mer den "rette" enn noen andre for meg. Han har alle de rette kvalitetene, og den kjemien vi har har vi hatt i alle år. 10 år for å være helt nøyaktig. Nå prøver vi å resette hverandre. Ihvertfall meg, som har blitt tilnærmet lik en skjelvende usikker geleklump av å elske en som bor med xen. Jeg kjenner jeg har godt av dette. Og jeg vil ikke sitte på gjerdet eller holdes på gress nå når jeg ikke har noe kontakt med ham. Har forsøkt meg litt sier jeg jo. Men har funnet ut at det er han jeg vil ha. Og da må jeg bare vente å se hva som skjer når vi starter med blanke ark? Jeg vet jeg kan få andre og. Men ingen som har den stemmen han har. Eller den humoren eller det humøret. Eller den følsomheten for den sags skyld. Så om du trur alt er A4 her i livet så må du tro litt om igjen. Selv om jeg ser folk som har brutt og bor sammen, blir sammen igjen(med unger innvolvert). Så risikerer jeg det nå. Men jeg dauer ikke om det ikke blir oss to. Bare litt skuffa kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melina* Skrevet 13. august 2010 #27 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg skal ikke føye meg inn i rekka med å si "seriøst, at du orker", men i en sånn situasjon hadde jeg tatt et valg. Vil jeg ha sex, eller vil jeg ha noe mer? Også hadde jeg funnet en fyr som kunne gi meg det jeg ville ha, uten komplikasjoner. It might take some time, but... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #28 Del Skrevet 13. august 2010 Joda, det vil ta tid å finne en uten komplikasjoner. Og det tar lengre tid enn fram til oktober. Så hva skader det egentlig å se hva som skjer da? Vi har ikke noe kontakt på det sexuelle plan nå. Og jeg har kjent han siden jeg var 18. Vet feil han har tatt, vet feil jeg har tatt. Hvis ikke han vil date meg når hun har flyttet ut så vet jeg også at jeg har bra draget på andre menn.. Så å finne dater er ikke noe problem. Orker ikke komplisere hodet mitt nå, når det eneste jeg tenker på er ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. august 2010 #29 Del Skrevet 13. august 2010 Selv om jeg ser folk som har brutt og bor sammen, blir sammen igjen(med unger innvolvert). Nettopp, med unger involvert. Deri ligger den store risikoen for at ex'er blir i sammen igjen (så lenge det varer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #30 Del Skrevet 13. august 2010 Han har ingen unger involvert. Heldigvis. Da hadde jeg IKKE orket ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå