Gå til innhold

Sex med en med altfor god kjemi.

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei.

Etter litt fram og tilbake med andre gutter som singel tok en tidligere flørt kontakt med meg. Han var nettopp ute av et 11 år langt forhold.

Kjennern som en litt utro flørt fra gammelt av men jeg har ikke vært noe særlig bedre sjøl opp gjennom tidene.

Vi er fryktelig like kan du si, begge to er flørter og trives veldig godt i hverandres selskap. Vi har aldri vært utro med hverandre. Og jeg har kommet såpass langt i livet at jeg har sluttet å søke bekreftelser hos det motsatte kjønn, grensa går ved flørten. Siden jeg ikke har hatt kontakt med ham her de siste 11 årene så vet jeg ikke om han har kommet så langt.

Men nå har vi etablert et venner med sex-forhold. Og jeg kjenner det er en smule problematisk allerede for meg. Han har nevnt det samme, at det er stor sjangs for å få følelser for hverandre fordi sjelden har eg hatt så god kjemi med noen.

Han bor fremdeles med xen av økonomiske årsaker. Og jeg lurer på om hele greiene her er dømt til å mislykkes. Nå er vi ifra hverandre en måned ca grunnet jobb. Og det eneste jeg tenker på er å tilbringe mange timer naken med ham.

Pro`s:

-Likt hverandre i alle år, kjemien har vært enormt deilig, farlig deilig.

-Vi har like interesser.

-Kjemien utenfor senga er også helt super, det merka eg sist gong vi var i lag. Aldri hatt det så morro å se på tv med noen. Det tok helt av i meldings-avdelingen hos oss begge.

-Vi er i samme alder, begge har erfart ting og vet kanskje mer hva man vil.

-Libidoen og eksperimentaliteten er like stor hos oss begge. Sjøl etter bare 4 ganger i halmen så vet jeg at han er det beste på mange år! Kanskje til og med 10 år med unntak av enkeltepisoder med xer.

Con`s

-Han bor med xen, er det virkelig ordentlig slutt eller er det bare noe han sier?

-Vi er for like, begge er noen flørter med leie tendenser til utroskap. Begge har draget, han oser sex, jeg har hørt at jeg oser sex sjøl.

Ser Cons er mye mindre enn Pros ihvertfall i skrivende stund.

Problemet mitt må nå være å klare å legge band på meg. Jeg har en lei tendens til å ta helt av. Utålmodig og impulsiv av natur.

Han har sagt at vi må vente helt til juni, til han har råd til å kjøpe xen ut, før vi kan finne på noen sprell.

Nå trur jeg faktisk at jeg er såpass interessert i han her at for en gangs skyld så vil jeg være tålmodig, kjenner at jeg ikke er forelsket helt enda, men det er ikke langt unna. Har vi flere trivelige kvelder sammen så er jeg straks tilbake der jeg var for 11 år siden.

Men er det håpløst sånn egentlig?

Er det bare rebound-dame jeg kvalifiserer til å være?

Mannfolk på vei ut av et så langt forhold, vil de ut å sondere jaktmarkene litt? Teste litt forskjellige biler før de ender opp med den neste bruktbilen? :)

Vi har hatt samtaler om noen touchy emner. Positivt for meg det vi konkluderte med der. Sagt til ham at eg e redd for å få følelser for ham, han er heldigvis like redd for det motsatte. Var rett før vi kutta kontakten grunnet dette her. Men har det litt for trivelig i senga til at jeg kan la meg forelske med en gang.

Veldig irriterende dette her egentlig, usikkerheten rundt rebound og greier. Det at xen enda bor hos ham.

Skulle ønske noen solgte tålmodighet og fjernet usikkerhet i personligheter.

Da hadde alt vært mye lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten målløs etter å ha lest dette :sjokkert:

Umiddelbart tror jeg garantert at det der surret deres kommer til å gå rett til helvete før eller senere.

Problemet ditt er bare at med din personlighet og oppførsel, så kommer ethvert forhold til å gå rett til helvete. Forstår du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Regner egentlig med at det går til helvete. Vi er for like :) Men får vel sjekke ut en liten stund først.

Nei, forstår ikke egentlig. Min personlighet er ganske vanlig utadvent men lukket.

Flesteparten av mine venninner tenker nøyaktig slik som jeg skriver i ovenforstående del fram til de er forelska. Da er det ikke mulig å holde seg objektiv lengre.

Her ramser jeg opp korte fakta om en enkeltperson der jeg kun holder meg objektivt i forhold til ham. Blir jeg for involvert så blir det masse kjærlighetsfjas. Og i den posisjonen han er i nå så trur jeg ikke han er klar for noe kjærlighetsfjas, ikke jeg heller, da jeg hater å være ulykkelig forelska. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner egentlig med at det går til helvete. Vi er for like :) Men får vel sjekke ut en liten stund først.

Nei, forstår ikke egentlig. Min personlighet er ganske vanlig utadvent men lukket.

Flesteparten av mine venninner tenker nøyaktig slik som jeg skriver i ovenforstående del fram til de er forelska. Da er det ikke mulig å holde seg objektiv lengre.

Her ramser jeg opp korte fakta om en enkeltperson der jeg kun holder meg objektivt i forhold til ham. Blir jeg for involvert så blir det masse kjærlighetsfjas. Og i den posisjonen han er i nå så trur jeg ikke han er klar for noe kjærlighetsfjas, ikke jeg heller, da jeg hater å være ulykkelig forelska. :)

Stikkordet her er utroskap.

Når en eller begge er utro, så kan et normalt forhold bare gå rett til helvete.

Virker som altfor mange i dagens samfunn ikke har fått med seg dette faktum.

Skremmende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri vært utro med hverandre.

Han bor fremdeles med xen av økonomiske årsaker.

Btw, er du virkelig så naiv (teit) at du innbiller deg at det ikke skjer noe som helst mellom han og xen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva som skjer når den måneden er gått? Og så sitter du litt på vent og ser hva som skjer med dama. Hvis han ikke får henne ut innen juni, så er det bare å kutte han ut. Er litt i tvil til den der "har ikke råd til å betale henne ut før i juni". Hvorfor det, liksom? Banken gir like mye eller lite lån nå som om to måneder. Jeg kjenner at jeg hadde presset han litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Har spurt ham om han gjør kjæresteting med xen.

Han har sagt ikke så mye. Hva han gjør eller ikke gjør vil jeg helst ikke vite. Har aldri hatt tålmodighet til noe slik før så tenkte å se om jeg klarer å ha det nå.

Kutter ham tvert ut hvis ikke han har fått henne ut innen juni ja, Snipa.

Er enig i at jeg syns det er rart, men de hadde visst større lån på boligen enn det boligen var verd. Så han må jobbe mye og tjene masse penger nå fremover.

Vi har liksom ikke hatt så mange samtaler. Han var endel nedfor i starten før vi i det hele tatt begynte med tullingen. Nå har jeg egentlig ikke lyst å ta disse samtalene før juni. Fordi egentlig så har jeg det ganske så glitrende.

Men er samtidig skremt. Mht til hvor glitrende det er.

Jeg brukte ham for å komme over en date som behandlet meg dårlig(noe han også var klar over). Han brukte meg.

Spent på hvor regla ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutter ham tvert ut hvis ikke han har fått henne ut innen juni ja, Snipa.

I juni er det snart sommerferie, så da passer det sikkert dårlig å flytte tenker jeg.

Bedre å vente til vinteren sier han da.

Men når vinteren kommer, da er det jo jul, så da passer jo det dårlig!

Best å vente til neste sommer da ... osv osv.

Syns jeg ser lusa på gangen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være litt forsiktig med han der....lek litt detektiv og snok en smule bare for å være sikker på at ikke holder på med x-en og har deg som et ekstra leke tøy... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest AnonymBruker

Hei igjen.

Nå tenkte jeg det var påtide med en oppdatering her i gården.

Vi har fremdeles sex og han bor fremdeles med xen.

Det som har forandret seg siden sist var at jeg fant ut at eg va forelska i ham. Og forsøkte å kutte da eg skjønte han ikke følte det samme. Men han reagerte kraftig og ville ikke i det hele tatt at vi skulle kutte. Han vet jeg er forelska i ham, kan være han bare liker det faktum at noen bryr seg.

Har hatt det ganske så vondt innimellom slagene. Fordi jeg følte han ikke gav meg nok oppmerksomhet eller brydde seg nok. Da jeg i tillegg har vært sykemeldt en periode pga ødelagt rygg så har det ikke vært det enkleste å få tiden til å gå i påvente av at xen skal flytte ut.

Noe som nå skal skje i september. :/

Har sagt det til ham: Hvis han ikke vil noe mer med meg så er det bare å si ifra. Jeg tåler å høre det. Mye værre å gå rundt i uvisse. Men han vil vente til hun har flytta ut. Er veldig tilbakeholden, men gir meg små drypp av og til. Som å hente meg på flyplassen, kysse meg offentlig.

Er litt redd for at han er "the one". Og hvis det ikke blir oss to så blir det nok lenge til jeg forelsker meg igjen. Men jeg overlever uansett. Er så mange fisk i havet. :)

Håper bare han ser at jeg er den rette for ham snart. Slik at jeg slipper mer usikkerhet.

Men ja Steinar40. Jeg kutta ham ikke. Forsøkte hardt i mai. Men han hindret meg. Er ikke så lett når man er forelska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Nå tenkte jeg det var påtide med en oppdatering her i gården.

Vi har fremdeles sex og han bor fremdeles med xen.

Det som har forandret seg siden sist var at jeg fant ut at eg va forelska i ham. Og forsøkte å kutte da eg skjønte han ikke følte det samme. Men han reagerte kraftig og ville ikke i det hele tatt at vi skulle kutte. Han vet jeg er forelska i ham, kan være han bare liker det faktum at noen bryr seg.

Har hatt det ganske så vondt innimellom slagene. Fordi jeg følte han ikke gav meg nok oppmerksomhet eller brydde seg nok. Da jeg i tillegg har vært sykemeldt en periode pga ødelagt rygg så har det ikke vært det enkleste å få tiden til å gå i påvente av at xen skal flytte ut.

Noe som nå skal skje i september. :/

Har sagt det til ham: Hvis han ikke vil noe mer med meg så er det bare å si ifra. Jeg tåler å høre det. Mye værre å gå rundt i uvisse. Men han vil vente til hun har flytta ut. Er veldig tilbakeholden, men gir meg små drypp av og til. Som å hente meg på flyplassen, kysse meg offentlig.

Er litt redd for at han er "the one". Og hvis det ikke blir oss to så blir det nok lenge til jeg forelsker meg igjen. Men jeg overlever uansett. Er så mange fisk i havet. :)

Håper bare han ser at jeg er den rette for ham snart. Slik at jeg slipper mer usikkerhet.

Men ja Steinar40. Jeg kutta ham ikke. Forsøkte hardt i mai. Men han hindret meg. Er ikke så lett når man er forelska.

Ja, det er ikke vanskelig å se et tydelig mønster her dessverre.

Han vil ha i både pose og sekk. Og selvfølgelig prøver han å hindre deg i å kutte da. Og så lenge han vil det, så kommer han aldri til å si ifra til deg at han ikke vil noe mer med deg.

Jeg forstår ditt dilemma så altfor godt, fordi jeg har gått i mye av det samme problemet altfor lenge selv. Man tror og håper på at h*n skal vise seg å være "den rette", og problemet med å kutte blir vesentlig forsterket av at man vet med seg selv at man har vanskelig for å bli forelsket, og at man har veldig vanskelig for å finne en annen som man får god kjemi med. Dette er ren psykologi som motparten kan utnytte. Noe de da også gjør. Altså ved å mene at de har all verdens tid til å få i både pose og sekk.

At han ikke er forelsket i deg, mens du er forelsket i ham, det er selvfølgelig veldig lite positivt for deg. Denne ubalansen bør du tenke veldig godt igjennom. Er du virkelig interessert i å ta til takke med noen som ikke er forelsket og som ikke er glad i og bryr seg nok om deg?

Tomt prat er billig, heter det. Og det er helt sant!

Hvis du virkelig vil ha ham etter å ha vurdert det ovenstående, så vil jeg anbefale deg å sette et ultimatum. Med andre ord at xen MÅ flytte ut i september, og at han da MÅ begynne å satse på dere i sammen. Skjer ikke dette, så kutter du ham helt ut, gir du han beskjed om. Dermed får du i hvert fall oppleve hans reaksjon til dette, som kan være verdifullt i seg selv, for videre vurdering av situasjonen.

Og legg merke til dette; hvis hun da fortsatt ikke flytter ut i september, så er det ET FORFERDELIG DÅRLIG TEGN!

Som en oppmuntring til deg så kan jeg fortelle at jeg har gitt personen i mitt liv et ultimatum som går ut i dag. Selv om hun sikkert ikke skjønner det - ennå. Jeg kommer nå til å sette hardt-mot-hardt fremover, eller bare gi helt faen, avhengig av hennes reaksjon. I lengden dreper en slik oppførsel som vi har opplevd alle følelser, og jeg har nok nå fordelen av at alle mine følelser for henne snart er døde.

Uansett vil jeg IKKE anbefale deg å vente helt til det skjer i ditt tilfelle. Noe det altså vil gjøre hvis situasjonen ikke endrer seg, før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for kloke ord Steinar40. Godt å høre at det er flere enn meg som er i samme situasjon. Og jeg VET at jeg må stille dette ultimatumet i september. Jeg kan ikke gå lengre nå slik som dette.

Må kanskje i såfall hoppe på hesten igjen med en jeg ikke er forelsket i, bare for å komme meg litt oppå igjen.

Men det er jo en forferdelig utnyttelse av et annet menneske. Noe jeg ikke liker å gjøre.

Det er bare det at jeg er et forholdsmenneske har jeg funnet ut. Liker meg ikke så godt alene. Trenger ikke nødvendigvis bo med en kjærest, kan også bo med ei god venninne.

Men nå er ingen av mine venninner single for tiden. Så i september hvis alt går skeis, så er jeg helt på egen hånd igjen.

Jeg håper det går bra med deg og ditt ultimatum i dag. Og at du uansett hvordan det ender, kommer ut av situasjonen som en sterkere og enda mer reflektert person. At du ikke blir bitter og mer mistroisk. For det finnes faktisk gode personer der ute av alle kjønn.

Det er bare så synd at man har så vanskelig for å bli forelska i dem.

2 stk de siste 8 årene jeg har vært mer enn bare betatt i. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kloke ord Steinar40. Godt å høre at det er flere enn meg som er i samme situasjon. Og jeg VET at jeg må stille dette ultimatumet i september. Jeg kan ikke gå lengre nå slik som dette.

Helst bør du faktisk legge frem dette ultimatumet allerede i dag, eller så raskt som mulig. Han må vite hva han har å forholde seg etter. Skremmende selvfølgelig, men det blir ikke noe bedre av å bare utsette.

Må kanskje i såfall hoppe på hesten igjen med en jeg ikke er forelsket i, bare for å komme meg litt oppå igjen.

Men det er jo en forferdelig utnyttelse av et annet menneske. Noe jeg ikke liker å gjøre.

Ja, du bør i hvert fall ikke gi et annet menneske noe håp om at du er mer interessert enn du faktisk er. Spill med åpne kort.

Det er bare det at jeg er et forholdsmenneske har jeg funnet ut. Liker meg ikke så godt alene. Trenger ikke nødvendigvis bo med en kjærest, kan også bo med ei god venninne.

Men nå er ingen av mine venninner single for tiden. Så i september hvis alt går skeis, så er jeg helt på egen hånd igjen.

Det er sunt å være for seg selv også, og se at man faktisk klarer seg bra. Føle seg helt avhengig av et annet menneske er aldri sunt.

Jeg håper det går bra med deg og ditt ultimatum i dag.

Tja, man håper på det beste, men det som skjer, det skjer. Og noen ganger er ikke det man håper på, egentlig det beste heller.

Jeg har nå kommet så langt at jeg nesten ikke bryr meg lenger. Hun kan bare skylde seg selv.

Og at du uansett hvordan det ender, kommer ut av situasjonen som en sterkere og enda mer reflektert person. At du ikke blir bitter og mer mistroisk. For det finnes faktisk gode personer der ute av alle kjønn.

Det er bare så synd at man har så vanskelig for å bli forelska i dem.

2 stk de siste 8 årene jeg har vært mer enn bare betatt i. :(

Joda, det finnes sikkert massevis med gode personer, men man vet ikke hvem de er. Og det er ingen tvil om at dårlige erfaringer har en stygg tendens til å gjøre en mer, om ikke direkte bitter og mistroisk, så i hvert fall betydelig mer forsiktig. Det er ikke til å unngå, hvis man har mer enn 3 hjerneceller.

Og selv om man visste hvem alle de gode menneskene er, så er det bare en liten andel av dem man passer i sammen med. Vi får bare innse og akseptere at det ikke er lett for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du er kjønns-illojal her, Steinar. Er du bitter fordi du selv ikke klarer å få pult?

Typen har game som klarer å huke damer, mens han praktisk er åpen om at han er utro. Han er sjef, enkelt og greit.

Lukter misunnelse av svarene dine, lang lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er kjønns-illojal her, Steinar. Er du bitter fordi du selv ikke klarer å få pult?

Typen har game som klarer å huke damer, mens han praktisk er åpen om at han er utro. Han er sjef, enkelt og greit.

Lukter misunnelse av svarene dine, lang lei.

Jeg ser bare på hvordan individer oppfører seg, uavhengig av hvilket kjønn individet måtte ha. En drittsekk, er en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Han har nå strengt tatt ikke dame, hverken meg eller xen som han bor med.

Det er ingen form for kjæresteliv der i gården, de bare bor sammen. Er ikke venner nesten. Holder seg bare helt nøytrale til den "nye" fasen kommer i livet deres. Jeg er ikke desperat, kan få meg en gutt/mann/kjærest ganske fort. Men vil ikke ha hvemsomhelst lengre.

Det fungerer ikke for meg. :( Jeg har forsøk.

Han gir meg det jeg trenger. Og håper han finner ut at jeg er det for ham og. Sånn sett så er det egentlig bra han bor med henne.

Jeg som er en forholdsvis intens person kanskje litt for glad i sex ville slukt ham hel i løpet av de første 2 månedene hvis han bodde for seg selv..

Nå blir jeg tvunget til å ta det med ro..

Selv om jeg ikke liker det.

Men Steinar40 er ikke misunnelig. Han er bare reflektert.

Og gir et greit innblikk i hvordan alle andre og jeg egentlig burde tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Steinar40 er ikke misunnelig. Han er bare reflektert.

Og gir et greit innblikk i hvordan alle andre og jeg egentlig burde tenke.

Takk! :)

Når man har opplevd et så merkelig "forhold", med så mange ulike og sære problemstillinger, og over så lang tid, så blir man tvunget til å bli reflektert på området.

Men det betyr altså IKKE at det er enkelt å følge sine egne råd, selv om man vet at det vil være det rette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff.. da ble det oktober. Men jeg elskern...

Jeg har bestemt meg for å bare date litt i tillegg. Bare for å treffe nye folk. Og ikke være for opphengt i ham.. Så Match.com er en utrygg plass nå for tiden!

Så ser vi hva som skjer i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. da ble det oktober. Men jeg elskern...

Jeg har bestemt meg for å bare date litt i tillegg. Bare for å treffe nye folk. Og ikke være for opphengt i ham.. Så Match.com er en utrygg plass nå for tiden!

Så ser vi hva som skjer i oktober.

Skjer nok ikke noe mer enn det har gjort til nå, for han bare fortsetter å holde deg varm. Han har damen hjemme, og deg når det passer han.

Håper virkelig du finner en annen, som får deg til å avslutte alt med denne mannen. Hadde han ville, ville han vært ute av det forholdet nå. Er ingen som bar emå ditt og bare må datt, for ønsker man ikke å være i et forhold, er det faktisk bare til å avslutte det helt og holdent.

Selv om han sier til deg at det er slutt mellom de, tviler jeg på at det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer nok ikke noe mer enn det har gjort til nå, for han bare fortsetter å holde deg varm. Han har damen hjemme, og deg når det passer han.

Håper virkelig du finner en annen, som får deg til å avslutte alt med denne mannen. Hadde han ville, ville han vært ute av det forholdet nå. Er ingen som bar emå ditt og bare må datt, for ønsker man ikke å være i et forhold, er det faktisk bare til å avslutte det helt og holdent.

Selv om han sier til deg at det er slutt mellom de, tviler jeg på at det er det.

Kan bare si meg enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...