Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kristine
Skrevet

Hei :)

Jeg har vært i et forhold med en kjempe søt og herlig gutt i en uke i dag. Jeg vet dette ikke er lang tid, men likevel.

Både på torsdag og fredag har han vært ganske.. kald. Han har på en måte vært litt unnvikende mot meg og ikke sagt så mye. I går spurte jeg han om det var noe galt, også sa han at han bare syns jeg var litt klengete. (Siden når ble det klengete å ville sitte ved siden av kjæresten sin og holde han i hånda??) Jeg ble jo selvfølgelig litt paff da, også begynte vi sånn smått å diskutere. Så sa han plutselig "Jeg koser meg egentlig ikke så mye lenger..." og jeg skjønte jo overhode ikke hva han mente så jeg spurte, og da svarte han "Jeg tror jeg ikke liker deg så veldig mye lenger (vet ikke hvorfor) det er ikke så mye interesse fra min side. ser deg nesten mest på som en venn hvis du forstår?". Så spurte jeg om han gjorde det slutt med meg, og da sa han nei, men at han bare trengte å tenke litt.

Jeg er jo helt fortvilet fordi jeg vil jo ikke miste han! Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for at han skal få tilbake interessen heller..

Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre?

Hilsen en fortvilet jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok dessverre ikke så mye du får gjort med forholdet slik det er nå. Jeg ville gjort det slutt med han nå. Si at du ikke gidder å bruke tiden din på han når han tydeligvis ikke er interessert.

Drit i han, lev livet videre, pass på å se bra ut og være mye med venner, flørte med andre gutter og ikke virk "needy". For all del ikke snakk noe særlig med han. Det som kan skje da er at han ser hva han går glipp av, kanskje tilogmed blir misunnelig hvis han ser deg sammen med andre gutter, og kanskje da vil ha deg tilbake.

Jeg vet ikke om jeg ville ønsket å få tilbake en så tafatt og kjip gutt, men det er jo absolutt opp til deg. :)

Veldig leit at det ble sånn, føler med deg, men prøv å ikke bli et offer nå - det er det bare du som taper på. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skrivefeil her?

"Forhold" i en uke, og vært lei i et par dager allerede?

Skrevet

Ved første øyekast, får jeg en liten følelse av at dere kanskje er veldig unge, iallall utifra det du skriver og måten han svarer på.

Siden dere bare har vært sammen i én uke, og han allerede er lei, er det et veldig dårlig tegn. Men på en annen side, så tar det tid å bli godt kjent med hverandre. Mennesker er som bøker, og en uke, er ikke det første kapittelet engang. Du får prøve og snakke med han igjen, og se hva han sier. Det er ikke alle som vil ha en såkalt "klengte" kjæreste, er ikke alle som føler deg vel med det, og det kan hende han er den typen.

:)

Skrevet

Du må slappe av litt, vil ikke miste han! det er litt for tidlig for min del og være så redd når du knapt kjenner han:P

Kom han i forkjøpet og gjør det slutt... : )

Ikke noe poeng i dette forholdet!!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Det eneste rådet jeg har er å slå opp med han, eller rett og slett holde deg borte fra han en stund. Gi ham avstand.

Skrevet

Vær glad for at det ble slutt nå og ikke når dere har vært sammen i mange år og har en skokk med unger. Selv om følelsene kjennes dype ut nå, så husk at dere bare har vært sammen en uke. Og hvis han klarer å bli lei i løpet av en uke, så kan det ikke ha vært så mye følelser fra hans side. Ikke kast mer tid på dette forholdet nå. Glem han og gå videre!

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan ikke miste noen du aldri har hatt. :)

Gjest Sparvöga
Skrevet

Klart man kan "ha" hverandre og mobilisere mange følelser på noen uker!

Det beste du kan gjøre er dessverre det vondeste - hold avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...