Gå til innhold

Hvor mye er 3 mm nedbør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å reise og følger da med på yr.no ...;)

Nå reiser vi til London og der skal det selvfølgelig regne i påsken... ;)

Men hvor mye regner det når det er meldt 3 mm nedbør på 4 timer?

Trenger vi regntøy, holder det med vannavstøtende klær? Støvler/joggesko?

Videoannonse
Annonse
Gjest petre
Skrevet

Kjøp en paraply der om det trengs. Drasse på regntøy hadde jeg ikke giddet uansett regnmengde. Litt klønete på shopping og pub :)

Skrevet

;)

Hadde jeg reist bare meg og gubben hadde vi nok ikke tenkt på det - denne gang reiser vi med 3 barn! Derfor lurer jeg...og håper noen kan svare...:)

Skrevet

Hmmm...tydelig flere enn meg som ikke vet...;)

Fant noen utregninger på Yr sine sider, men vanskelig å forstå for en som ikke er vel bevandret i atmosfærens luner...;)

Ja, ja..tror ikke det blir så ille...:)

Gjest Elfrida
Skrevet

Du kan ikke stille klokka etter værvarselet akkurat, så hvis det er meldt regn kan det jo komme mer eller mindre enn det som er meldt også. Jeg tror jeg ville tatt med regnjakke eller allværsjakke til ungene i hvert fall.

Skrevet

Du kan ikke stille klokka etter værvarselet akkurat, så hvis det er meldt regn kan det jo komme mer eller mindre enn det som er meldt også. Jeg tror jeg ville tatt med regnjakke eller allværsjakke til ungene i hvert fall.

Ja, de har softshelljakker med hette, og minsten har parkdress.

Det var mere om vi burde hatt med regnbukse...kan jo ikke sitte inne i 3 dager heller...;)

Har forstått (tror jeg!) at det ikke er SÅ mye som kommer - og blir det for ille er det flere museer som skal besøkes...;)

Skrevet

Bruk altan din og tenk deg at det kommer så mye vann fra oven at det blir 3 mm høyt på altanen. Da må du sikkert ha noe på siden så det ikke renner ut. 3 mm er ikke mye regn, 20- 50 mm er ennokså mye.

3mm tilsvarer 3 cm tørr snø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...