Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Er i et ganske nytt forhold, og skal ligge over hos han. Vet ikke om jeg skal fortelle at jeg har mensen, eller finne på en unnskyldning og bare droppe overnattingen...? Er så usikker på om han vil synes det er ekkelt, men liker ikke å skulle lyve heller.
MarianneE Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Skjønner... Du trenger jo ikke akkurat proklamere høyt og tydelig at du har mensen, men si i en passende anledning at du kan godt overnatte, men det blir ikke no sex for du har....du vet.... den uka. Hvis du har planer om og være i forhold med ham en stund må jo den situasjonen komme uansett.
Rumohra Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Kjære vene.. Selvfølgelig kan du være sammen med han og overnatte hos han selv om du har mensen. Det er jo ikke akkurat som om du er spedalsk heller. Hvis han ikke vil ha deg der fordi du har mensen er det jo en av to grunner til det. 1: Han gidder ikke fordi han ikke får ha hatt sex med deg. 2: Han synes det er ekkelt og klarer ikke være sammen med deg/sove i samme seng som deg om du har mensen (?). Begge grunner kvalifiserer til dumping av vedkommende spør du meg. Så bare dra på overnatting du, men si det som det er, og se hva reaksjonen blir. Så finner du ihvertfall ut hvordan han tenker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå