Gå til innhold

Sende truse i posten

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja. Jeg har en nettflørt og jeg luftet ideen om å sende ham noen lett brukte truser så han kan kjenne lukten av meg, noe han virkelig ble giret på. Men jeg undrer meg på.. Er det noen her som har prøvd dette før? Bør jeg legge dem i en ziplock pose for å bevare "ferskheten"?

Vurderer å være nydusjet og bli kåt og våt, så jeg bare presser trusen mot det for å fange opp litt essensen så den ikke blir duftende av svette og urin også. Vet ikke jeg.. Hva tror dere?

Rart innlegg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nå venter jeg spent på alle "æææsj! ekkelt"-innleggene.

Ziplockpose høres ut som en god idé for å bevare... ehhh.... aromaen. :fnise:

Skrevet

HAHAHAHA...ehm..*kremt*....ja nice ide dette her....

Ville aldri gjort noe slikt selv, men man er forjellig.... :fnise:

Skrevet

oi hjelpes- må si jeg bel satt ut først!!

Men det er vel bare og kjøre på det:p

kanskje et liite luftehøl på posen om det skal veldig langt:P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg skal prøve meg frem så han ikke blir slått ut av lukten når han åpner pakken. God ide med luftehull :gjeiper:

Gjest Sparvöga
Skrevet

Fnis. Søt ide, men vanskelig å beregne. Man vil jo verken at mottageren skal åpne en størkna truse eller få bakoversveis av innestengt rekelukt. Prøv deg fram, kanskje?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg ville ikke pakka den inn :s

Synes det blir litt mer naturlig om den ligger i brevet fint sammenpakket.

Jeg vurderer å sende et rent undertøyssett til min kjære, del for del.

Og når han har fått både truser, bh, strømper og strømpeholdere, skal jeg komme på besøk og ta det på :P

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke at du vil sende det til noen du aldri har møtt/sett... Kanskje han er en ekkel syk gris - og så har han trusene dine. :wow:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du vil sende det til noen du aldri har møtt/sett... Kanskje han er en ekkel syk gris - og så har han trusene dine. :wow:

Haha neida, vi har snakket sammen i ett år og utvekslet bilder. Skal møtes i sommer.

Det var jeg som tok opp kontakten og hinter til de rarere tingene, så tror han har mer å frykte enn meg ;)

Gjest sniff
Skrevet

Vi sniffer om vi får lov eller ei , kanskje det er del av vår dyriske arv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...