Gå til innhold

Prippen eller rett og slett unormal?

Fremhevede innlegg

Gjest Prippa?
Skrevet

Er en jente på 23.

Jeg lurer på en ting ang dette med sexlivet man har som kjærester..

Jeg har lagt merke til, at i omentrent alle blader(dameblader) der det f.eks er tips og triks som skal hjelpe oss til å få bedre sexliv, eller lignende greier på forskjellige nettsider, så er ett av tipsene at man kan prøve å onanere sammen med partneren sin. Så og si i alle sånne sexrelaterte saker står det noe om det. Kanskje ikke ALLE, men dere skjønner...

Blandt annet leser jeg det her også på forumet, det virker som at det er en del av dere som gjør dette? Så da lurer jeg på: er det noe galt med meg?

hehe....altså, dette har jeg ikke vurdert engang..! Jeg tror ikke kjæresten min har spurt meg om det heller,så vidt jeg kan huske. Glad er jeg for det. Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det? Nå vet jeg at jeg høres "ung og barnslig" ut,men..Jeg håper man ikke blir dømt etter hvordan sexlivet og selvbilde er.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg aldri kunne tenkt meg det,for det er mange grunner å velge imellom. Det er pinlig å tenke på det. Det er liksom noe som er "mitt" om dere forstår... Det er noe jeg føler ingen andre har noe med rett og slett, selv ikke kjæresten..! Ikke har jeg noe behov for å se på at han onanerer heller.

Jeg er ikke på jakt etter eventuelle måter å "komme over" dette hinderet på, for jeg har ikke lyst til å få lyst til å gjøre det. Vil ikke dele det med noen andre enn meg selv.

Men er det noen andre som har det slik? som ikke direkte er redd for å vise seg naken og sånn,men som føler det går en viss grense for hvor mye man skal gjøre utav seg mens man er det? For det virker som at jeg er helt alene om dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vel jeg onanerer ikke alene mens vi har sex, da er det for at jeg skal komme mens han er i meg eller lignende. Jeg er en av de jentene som aldri kom når jeg var yngre, men hvor jeg gjør det nå. Men trenger tid og kos for å komme dit + at jeg må avslutte jobben selv, greier ikke å komme hvis partner prøver å ordne opp, og sånn er det bare. Men hadde jeg bare ligget der og onanert foran kjæresten mens han så på uten at han var i aktivitet selv hadde jeg syntes det var litt rart liksom.

Men jeg var kanskje litt som deg før og da kom jeg aldri siden jeg ikke turte å slippe meg løs i sengen. Men selvfølgelig hva som er naturlig for en er unormalt for en annen, ikke sant, man har sine egne grenser og vi er forskjellige. Og det gjør da ikke noe om du ikke liker å onanere foran kjæresten vis dere har det fint sånn :) Selv synes jeg det blir for mye snakk om sex i alle bladene basert på vår aldersgruppe, jeg har kuttet ut å kjøpe dem og har prøvd å finne ut av ting selv og lar ikke et blad fortelle meg hva jeg burde gjøre eller ikke. :)

Endret av Jinta
Gjest Maxtor
Skrevet

Har det på samme måte.

Jeg kan gjøre mye rart med kjæresten, men bare ren onanering, det er bare for meg selv.

Har ikke noe behov for å dele det heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på jakt etter eventuelle måter å "komme over" dette hinderet på, for jeg har ikke lyst til å få lyst til å gjøre det. Vil ikke dele det med noen andre enn meg selv.

Men er det noen andre som har det slik? som ikke direkte er redd for å vise seg naken og sånn,men som føler det går en viss grense for hvor mye man skal gjøre utav seg mens man er det? For det virker som at jeg er helt alene om dette!

Jeg liker å onanere sammen med sambo, og jeg elsker å se han gjøre det.

Men jeg skjønner deg. For min del feks vil jeg ikke han skal se rompehullet mitt - altså slikke meg bakfra feks. Det synes jeg er pinlig. Vi er jo forskjellige?

Sex er jo en intim greie. Noen er veeeeldig "frie" på det, mens andre er mer tilbakeholdne.

Du skal selvsagt gjøre det du har lyst til - ikke det bladene, eller dette forumet sier du skal gjøre.

Alt til sin tid: kanskje du engang får lyst til å onanere for/sammen med din sexpartner, men det får i så fall komme naturlig og ikke som et krav fra samfunnet.

Skrevet

Det er bare noe man gjør hvis begge liker det og føler seg komfortable med det. Man er nødt til å filtrere litt i forhold til hva som står skrevet. Gjør det du og kjæresten liker sammen.

Lytt også til hva kjæresten drømmer om. Det er mange som er litt "krasse" i forhold til hva de liker og aksepterer slik at kjæresten blir værende med mange fantasier som forblir fantasier. "Jeg tror ikke kjæresten har spurt..." Det kan være greit å prate åpent sammen siden dette er noe du har tenkt på.

Å "onanere" hverandre gjør at man lærer en del om den andres kropp og reaksjoner. Å se en kvinne onanere gir meg en del nyttig tips om hvordan hun liker å bli stimulert som jeg tar med meg videre når jeg for eksempel utfører oral.

En del samleiestillinger kan gi liten stimulans på klitoris. En finger kan gi en ekstra..... :rødme:

Gjest prippa?
Skrevet

Jeg gjør jo kun det jeg føler for selvfølgelig. Det er bare den følelsen av å være litt utilstrekkelig. Vi hadde oss en liten diskusjon her om dagen. Jeg spurte hva han likte, og hva han satte pris på...Å som jeg trodde, han liker alt det jeg IKKE liker. Jeg er heller ikke fan av å stå på alle fire, mens han står bak å slikker..deeet..nei,det blir litt for pinlig. Er det ikke sånn hunder gjør?? Har jo prøvd. Det var ikke helt forferdelig, men det får meg ikke til å føle meg vel. sexn blir på en måte ødelagt..

Så vi liker forskjellige ting..Han liker alle de tingene jeg har hørt om og lest mye om. Det er ting som høres ut til å være noe "alle" gjør, det skal liksom være en fast ting virer det som. Det er jo helt greit, men jeg føler meg som DEN pripne kjærringa. Vi er jo ganske unge, og vi skal ikke ha kjedelig sex. Men i forhold til hva jeg hører rundt omkring,så er det akkurat det vi har. folk bruker sexleketøy sammen, har rollespill, onanerer sammen, flerkantsex osv... flerkantsexn er et kapittel for seg selv, det gidder jeg ikke gå inn på engang...Og alt det andre er heller ikke så positivt, det er for meg helt uaktuelt. Det er jo pinlig alt sammen..! jeg kjenner jeg får en sånn der..blottleggingsfølelse. Æsj. Jeg er overhodet ikke fortrolig med å være så hemningsløs...som det vil være for min del.

Men herregud så kjedelig jeg må være da..! =( er det noe galt med meg siden jeg ikke vil at noen skal ha fri innsyn i rompa mi? Eller hvordan jeg onanerer? Hvorfor er dette så gledelig for andre? Andre som i "alle andre"...

Gjest Ormstunge
Skrevet

Vel, folk har forskjellige preferanser. Hadde jeg vært sammen med en dame som ikke kunne stå på alle 4 fordi hun var redd for at jeg kunne se rompehullet så hadde jeg lurt hva som ellers er galt med dama.

Livet er egentlig for kort til å kaste bort tida på folk med alle slags traumer. Er litt krass mot "sære" folk nå (og hva som er "sært" er åpenbart subjektivt). Men hvis en ikke klarer å finne bedre alternativer så må en ta til takke med å leve med slike folk. Optimalt er det åpenbart ikke.

Gjest Sparvöga
Skrevet

Alle har forskjellige preferanser, og absolutt ingen er nødt til å gjøre noe fordi det står i et blad at man skal prøve. Hvis verken du eller kjæresten føler for dette, lar dere det være. :)

Kanskje forandrer du mening etterhvert som tanken og du modner, kanskje ikke. Jeg kunne ikke tenkt meg å onanere foran kjæresten da jeg var helt ung, nå liker jeg at han ser på meg og nyter min nytelse.

Skrevet

Jeg gjør jo kun det jeg føler for selvfølgelig. Det er bare den følelsen av å være litt utilstrekkelig. Vi hadde oss en liten diskusjon her om dagen. Jeg spurte hva han likte, og hva han satte pris på...Å som jeg trodde, han liker alt det jeg IKKE liker. Jeg er heller ikke fan av å stå på alle fire, mens han står bak å slikker..deeet..nei,det blir litt for pinlig. Er det ikke sånn hunder gjør?? Har jo prøvd. Det var ikke helt forferdelig, men det får meg ikke til å føle meg vel. sexn blir på en måte ødelagt..

Så vi liker forskjellige ting..Han liker alle de tingene jeg har hørt om og lest mye om. Det er ting som høres ut til å være noe "alle" gjør, det skal liksom være en fast ting virer det som. Det er jo helt greit, men jeg føler meg som DEN pripne kjærringa. Vi er jo ganske unge, og vi skal ikke ha kjedelig sex. Men i forhold til hva jeg hører rundt omkring,så er det akkurat det vi har. folk bruker sexleketøy sammen, har rollespill, onanerer sammen, flerkantsex osv... flerkantsexn er et kapittel for seg selv, det gidder jeg ikke gå inn på engang...Og alt det andre er heller ikke så positivt, det er for meg helt uaktuelt. Det er jo pinlig alt sammen..! jeg kjenner jeg får en sånn der..blottleggingsfølelse. Æsj. Jeg er overhodet ikke fortrolig med å være så hemningsløs...som det vil være for min del.

Men herregud så kjedelig jeg må være da..! =( er det noe galt med meg siden jeg ikke vil at noen skal ha fri innsyn i rompa mi? Eller hvordan jeg onanerer? Hvorfor er dette så gledelig for andre? Andre som i "alle andre"...

Jeg har ikke noe problem å forstå deg. Det er ikke bare å stelle seg på alle fire og la en mann ha fritt innsyn i et område man hele livet har hatt privat...og man forbinder med noe en "billig tøs" ville gjort. Det kan føles helt galt i forhold til hva man identifiserer seg med.

Du sier at "han liker alle de tingene du IKKE liker". Det vil føre til et problem i forholdet hvis dere er veldig ulike i forhold til hva dere liker når det gjelder sex. Det kan være fordeler å møtes noe på halvveien. Jeg er ganske sikker på at han ikke ser på deg med mindre respekt om du stiller deg i utfordrene posisjoner eller gjennomfører ting som normalt er over grensen din...snarere tvert i mot. Prippen eller ikke...jeg tror bare du er litt for lite komfortabel med egen nakenhet og intimitet. Gi hverandre gjensidig massasje mange ganger slik at du blir fortrolig med at han ser hele deg og utforsker kroppen din...kanskje en del ting føles mer naturlig etter hvert....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Menn er jo forskjellig, prippa.

Jeg tenner veldig på veldig nasty jenter. Og på rumper, og rumpehull forsåvidt.

Men det er ikke fordi det er en rumpe, eller en pupp, men fordi jenta virkelig vil gi alt av seg selv.

Det er noe ekstra deilig med sex hvor jenta virkelig ikke har noen hemninger, og bare sier "Gjør hva du vil med meg. Jeg stoler på deg. Jeg vil gjøre alt med deg."

Denne måten å by på seg selv på er nok noe som tenner de fleste menn, for da trenger man ikke tenke på at man må forholde seg til hemninger som den andre har.

Jeg vet ikke om dette er noe som tenner jenter, da jeg er gutt selv. :)

Hemningsløs og fri sex er ganske deilig. Jeg har vært sammen med en jente som ikke ville suge meg, fordi hun syns det var ekkelt.

Sånn er ganske rart, og man føler seg ikke spesielt tiltrekkende. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ting som høres ut til å være noe "alle" gjør, det skal liksom være en fast ting virer det som. Det er jo helt greit, men jeg føler meg som DEN pripne kjærringa. Vi er jo ganske unge, og vi skal ikke ha kjedelig sex. Men i forhold til hva jeg hører rundt omkring,så er det akkurat det vi har. folk bruker sexleketøy sammen, har rollespill, onanerer sammen, flerkantsex osv... flerkantsexn er et kapittel for seg selv, det gidder jeg ikke gå inn på engang...

Du trenger ikke tenke på hva "alle andre" tilsynelatende gjør. Man kan få inntrykk av at litt av hvert er helt dagligdags om man henter informasjonen sin fra sexforum. Men i virkelighetens verden vil du nok finne ut at det er mange der ute som har "kjedelig" sex, og som er fornøyd med det.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er neppe alene,og er nok heller ikke prippen. Ikke SÅ prippen i alle fall. bare du har et sexliv DU er fornøyd med så skal du drite i hva andre mener. Hva jeg tenner på og hva du tenner på er nok forskjellig.men igjen, det er jo ikke vi to som skal ha sex sammen heller ;) Ergo, finn ditt eget seksuelle uttrykk. Du kan godt få nye ideer og tanker fra verden rundt deg, men du skal alltid gjøre ditt sexliv til DITT.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vi er jo ganske unge, og vi skal ikke ha kjedelig sex. Men i forhold til hva jeg hører rundt omkring,så er det akkurat det vi har.

Det er som regel ungemennesker som har kjedelig sex ;) Avansert sex er ikke det samme som morsom sex ser du. Skal en unngå kjedelig sex så er det i de fleste tilfeller tillit, trygghet og ikke minst kjennskap over lang tid som er ingrediensene :cool:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes det er direkte skuffende å ha runkefest med min kjære.

Jeg vil ha kjønnet hans, og heller ta på meg selv med ham inni meg.

Rein klitorisonanering gjør jeg helst alene for å slappe av/koble ut/lære nye ting om underlivet mitt.

Så det har nok ingenting med prippenhet å gjøre, du har fått like mange forskjellige svar som innlegg her :)

Enig med brutal mann, du må gjøre din seksualitet til din egen og ikke bry deg om hva damebladene sier.. (Og det gjelder egentlig ikke bare seksualitet. Du burde ikke bry deg om damebladene i det hele tatt)

Skrevet

Prippen eller ikke er ikke problemet slik jeg ser det. Alle må kunne velge sin egen seksualitet og det er ikke noen selvfølge at man passer sammen seksuelt selv om alt annet er på plass. Problemet her er:

"Jeg spurte hva han likte, og hva han satte pris på...Å som jeg trodde, han liker alt det jeg IKKE liker."

Et par som elsker hverandre og som har så forskjellig syn på sex er vanskelig.

Skrevet

Tanken på å onanere forran min kjære samboer var noe jeg fant vanskelig. Hadde veldig lyst, men det føltes alltid så tilgjort når jeg tenkte på å fåreslå det.

En dag derimot kom det naturlig, og det var noe av det mest erotiske jeg har opplevd. Det å ligge i armene til en du elsker og vite at h*n nyter å seg deg gi deg selv nytelse er en opplevelse jeg unner alle :jepp:

Det jeg vil si med dette er at du ikke trenger å tenke på at du skal gjøre det og det. Alt du leser blir lagret i underbevistheten for å "godgjøre" seg. Det er ikke sikkert at du vil prøve alt det du har lest, men det er bedre om det bare kommer til overflaten når det føles naturlig. Ikke planlegg noe. Les om sex hvis det interesserer deg. Det er masse tips til morsomme ting å gjøre :)

Selv har jeg lyst til å prøve rollespill, men vet ikke hva og hvordan vi skal få det i gang, men jeg bare venter til det føles naturlig. Har ikke et overhengende behov for å krydre sexlivet helt ennå :kose:

Skrevet

Det har vel ikke noe med prippenhet å gjøre? Sex for meg er å ha nærhet med kjæresten, onani er noe jeg har når han ikke er med meg. Hvis han ville vi skulle forsøke å gjøre det sammen hadde vi sikkert endt opp med å ha sex sammen så kanskje jeg ville forsøkt det som en del av forspillet. Jeg er sikkert prippen på mye rart hvis jeg hører på de "rette" personene. Men det er jeg som setter mine grenser, ikke sant? Noen går så langt at jeg ikke kan fatte at de gjør det de gjør.

Nei du er ikke prippen :) Kanskje du kan utforske grensene dine litt og oppdage at du liker ting du ikke trodde du ville like. Eller du lar være. Ditt valg.

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis sånn at det er de yngste som har den villeste sexen. Selv er jeg uendelig mer avslappet til egen kropp og sex nå enn da jeg var yngre - og slipper meg mye mer løs sammen med mannen min nå.

Ikke la deg overvelde av alt du tror andre gjør - de fleste er temmelig A4. Det som er viktigere, er kanskje å jobbe litt med å bli litt mer avslappet i sengen? Det kommer etterhvert, garantert, men smtidig som jeg på ingen måte synes du skal gjøre noe du virkelig ikke har lyst på, så synes jeg også det er viktig for felles sexliv å utvide repertoaret litt sånn av og til.

Det med at han ser rumpehullet ditt, f.eks, tror jeg er noe du raskt kommer over sjenansen over - også vil du kanskje kunne konsentrere deg mer om at det føles deilig PLUSS nyte at han tenner sånn på det. :)

Skrevet

Når jeg får meg ei dame så skal jeg trumfe igjennom at vi skal onanere i sammen. Jeg skal runke mens jeg ser på henne når hun fingrer seg. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Jenter som onanerer er :rødme: :rødme: :rødme:

Skrevet

Drit i hva "alle andre" gjør. Gjør det du syns er komfortabelt, eller blir det bare ubehagelig. Det tar også tid å bli hundre prosent komfortable med hverandre, følte det sånn med typen min ihvertfall. Veldig mye som var rart i begynneslen, som er helt fint nå. Men det skader ikke å ha et åpent sinn heller da :) Du kommer til å ha noen visse grenser uansett, og de er det greit å informere om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...