Gå til innhold

Ereksjon/forelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Frustrert.... Jeg har vært på flørtern med ei jente i flere uker nå, og er hodestups forelsket, mer enn jeg noen gang har vært.. men jeg har av en eller annen merklig grunn problem med å få ereksjon... Vi har ikke hatt sex ennå, men ved tidligere forhold har dette ikke vært noe problem..

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frustrert.... Jeg har vært på flørtern med ei jente i flere uker nå, og er hodestups forelsket, mer enn jeg noen gang har vært.. men jeg har av en eller annen merklig grunn problem med å få ereksjon... Vi har ikke hatt sex ennå, men ved tidligere forhold har dette ikke vært noe problem..

Noen innspill?

Siden du sier at du er så forelsket, men enn det du noengang har vært før, kan det bare hende at du tar dette forholdet veldig seriøst, og vil ikke forhaste deg. Kanskje det er litt prestasjonsagnst med i bildet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siden du sier at du er så forelsket, men enn det du noengang har vært før, kan det bare hende at du tar dette forholdet veldig seriøst, og vil ikke forhaste deg. Kanskje det er litt prestasjonsagnst med i bildet?

Samme tenker jeg om dette.

Bryr du deg veldig mye om hun? Det er mulig det er derfor prestasjonsangsten din kommer. Er bare positivt tegn egentlig. Synd at det blir slik

Skrevet (endret)

Noen innspill?

Helt vanlig. Opplevd det samme selv veldig mye i begynnelsen av forholdet med forloveden min - det går over av seg selv etter en liten stund, bare ta det med ro :) Er nok bare prestasjonsangst, som flere her sier.

Anbefaler forøvrig boken "Lyst på sex", står ganske utfyllende om ereksjonssvikt i den - og boken er, i motsetning til de fleste bøker om sex, skrevet av en mann.

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Lapetos
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel, har vært singel ei stund å møtt andre jenter på byen osv, uten å ha verken prestasjonsangst eller noe...

Men det er sikkert som dere sier, etter jeg begynte med henne har jeg nesten ikke tenkt på sex engang, Skjønner ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...