Skribenten Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Det er snart påske, eller påska har vel strengt tatt startet for veldig mange. Ikke for meg, for det er enda noen dager til jeg er ferdig på jobb og kan bevege meg hjemover etter fire uker borte fra verden slik folk flest kjenner den. Hva rører seg inni et mannehode når det nærmer seg hjemtur...? Det kan jeg godt fortelle veldig mye om, sikkert til det kjedsommelige... men det handler vel stort sett om en eller flere av følgende ting, gjerne i kontinuerlig rekkefølge: - Finne inngangsdøra, bolte denne og mer eller mindre rive klærne av kjæresten. Klemme på den deilige kroppen hennes, gjøre henne vill og yr der i yttergangen før noen av oss rekker å få klare tanker... presse meg mot henne bakfra, la henne kjenne tilstanden... gjerne i loftstrappa, få henne til å trygle om mer... - Hale henne med ut i stua, eller på kjøkkenet eller whatever, legge henne ned i horisontal stilling, slikke henne, bruke fingrene på henne, leke med de fantastisk deilige brystene hennes... kysse dem, bite i harde vorter, klemme... - Komme oss opp i sofaen, eller på gulvet foran ovnen... presse meg inn i henne... sakte, slik jeg vet hun liker det... slik jeg vet hun har et litt elsk/hat forhold til... slik jeg vet hun blir vill og gal av... - Elske henne sakte, forsiktig, vart... kjærtegne den deilige sexy kroppen... viske i øret hennes at jeg elsker henne... - Knulle henne hardt... la henne kjenne meg ta henne skikkelig. - Ta henne med ut på badet... la henne stå der foran speilet mens jeg tar henne bakfra... Se de deilige formene hennes mens vi har det godt. Kjenne det bygge seg kraftig opp... - La henne sette seg oppå og avslutte det hele, en gang eller flere ganger. La henne ta alle de siste kreftene ut av kroppen min... segne om begge to og bare hive etter pusten... lenge... - Krype til ett eller annet sted der det går an å få lagt seg ned og slappet av. - Sovne - Våkne og håpe at man er istand til enda mer... Men jeg fikk beskjed i stad... Vi må leite påskeegg!! Vi må rett og slett bolte døra og lete etter påskeegg!! Jeg vet akkurat nøyaktig hvor jeg skal lete for å finne mitt påskeegg ihvertfall ;-) God påske til alle og enhver! Endret 27. mars 2010 av Skribenten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå