Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, disse virker jo litt diskret, men hadde jeg merket at en av guttene på telturen jeg var på da jeg var 13 hadde slike truser (med barnslige figurer og slikt) hadde jeg nok tenkt at det var litt rart. Er det ikke greit med vanlige truser, eller kommer det på utsiden? Han kan vel bare bytte truse om morningen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

vel, disse virker jo litt diskret, men hadde jeg merket at en av guttene på telturen jeg var på da jeg var 13 hadde slike truser (med barnslige figurer og slikt) hadde jeg nok tenkt at det var litt rart. Er det ikke greit med vanlige truser, eller kommer det på utsiden? Han kan vel bare bytte truse om morningen.

Det er meningen at han skal ha trusen på utsiden.

Skrevet

Du snakker om en gutt som har utløsning og ikke en som tisser på seg nå ja? Er ikke bleier da litt overkill?

Skrevet

Kan dette være til hjelp for en gutt på 13 som skal på skoletur og har våte drømmer veldig ofte ?

Så slipper han alt det sølet i soveposen. Disse skal jo og være veldig diskret.

http://www.drynites.com/no/drynites-informasjon/default.aspx

Det hjelper å onanere i våken tilstand. Man slipper da det sølet på nattestid:)

Skrevet

Har gutten selv bedt om hjelp til dette?

Skrevet

ok. Men syns fortsatt det virker litt rart. Ville ikke tatt det opp med gutten min og han ikke ba meg om hjelp.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har gutten selv bedt om hjelp til dette?

Ja,det har han. Vi har hatt et veldig åpent forhold om det som skjer med kroppen i denne alderen. :)

Skrevet

Er det ikke bedre å sende med ekstra truser? Evt en klut til å ha liggende i soveposen?

• 1 måned senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Broren min bruker klut som han bare stapper nedi ved leggetid når han skal telte med kamerater osv., funker som bare det, sier han. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...