Gå til innhold

Flott undertøysbutikk

270702

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på nettet etter undertøy, og har ikke funnet noe som jeg liker 100%. Men i helgen var jeg en tur i Ålesund og tittet litt. Der fant jeg et par ting jeg likte godt, men problemet var at jeg måtte prøve med kjole - og siden jeg bor i Oslo så ble det litt problematisk.

Så idag skulle jeg ut og titte litt og så for meg en laaaaaang vei for å finne et sted som hadde alt det jeg prøvde i helgen. Men første butikk jeg var innom hadde faktisk begge merkene. I tillegg var det en koselig og nesten tom butikk på formiddagen - så det var jo helt topp! Så imorgen tar jeg med meg kjolen for å prøve undertøy - gleder meg! icon_smile.gif

Butikken ligger i Øvre Slottsgate i Oslo og heter Arabella. Hun hadde massevis av undertøy som passer til bruder....

icon_smile.gif 270702 icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: 270702 den 2002-02-25 16:41 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Helt enig. Jeg har også vært der og maken til god service har jeg ikke fått noen andre steder. I tillegg er utvalget veldig bra i alle størrelser og merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for tips! Skal snart ta "runden" i Oslo og gleder meg til å se utvalget. Er på jakt etter en pen og enkel torsolette. Hadde de godt utvalg av dette plagget?1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-02-26 08:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke hvor stort utvalg de hadde av torsolett, men det var et som jeg synes er kjempe fint - utrolig elegant og visstnok "vanlig" for bruder... Jeg skal ned og prøve det om noen timer - gleder meg! Er bare litt bekymret for at man kan se spilene gjennom kjolen...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tipset! Jeg hadde faktisk tenkt å legge ut et spørsmål her i dag om noen hadde peiling på bra undertøysforretninger...icon_smile.gif

Jeg fant forresten kjole i går!! ENDELIG icon_smile.gif

Så nå må jeg finne passende undertøy og sko. Apropos sko: hvor har de bra utvalg av (brude-)sko i Oslo?

Hilsen Rulle icon_smile.gif som ønsker alle en fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at de har endel brudesko på Grensen sko, men de er visst ganske møkkete og ekle de som man skal prøve - så du må være flink til å kun se på fasongen icon_smile.gif Og så farger de dem i den fargen du selv ønsker.

Ellers så må det vel være brudesalongene som har sko.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var prisnivået på Arabella?

Har vært i endel undertøysforretninger hvor det er dyrere enn i brudesalong, og da kjøper jeg heller i brudesalong icon_smile.gif

Får vel ta meg en tur dit imorgen jeg da..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på pris "over hele fjøla", men den g-strenger jeg vil ha koster 375 og torsolettet koster 1075.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-02-26 08:05, anonym wrote:

.... I tillegg er utvalget veldig bra i alle størrelser og merker.

Hva mener du med alle str. og merker? Fører denne butikken Fantasie og/eller prima donna? Jeg bare lurer?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke oversikten over alt de fører. Men de har ganske mye forskjellig utstilt og masse i skuffer og hyller. Hvis du spør så får du svar. Jeg trenger en litt stor størrelse (større enn standarden på Lindex og KappAhl i hvertfall) og det var ikke noe problem. Servicen var upåklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg også vært der, og fikk KJEMPEGOD SERVICE! De hadde godt utvalg, flinke å hjelpe, behagelige "selgere" - pushet ikke på meg ting jeg egentlig ikke trenger eller kommer til å bruke senere. Vet ikke om de er dyrere eller rimeligere enn brudebutikker, men kan ikke tenke meg at de er dyrere i allefall. Og har helt sikkert MYE større utvalg.

Så den butikken anbefales av meg også!

Og ps! Brudesko fant jeg på Grensen sko, til 599,-. De hadde ganske bra utvalg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok runden i Oslo i forrige uke, og var også innom Arabelle. Vil råde dere til å gå rett til Christiane for torsolette. Der fant jeg den peneste og billigste. Den er hvit, og koster 990. I de andre butikkene kostet de fra 998 til 1250,-.

Var forresten i undertøysavd. på Steen & Strøm. Var der i 10 min. uten å å noe hjelp av de tre som jobbet der, så da gikk jeg for å handle et annet sted.

Men hos Arabelle må jeg si meg enig i at det var flott service! Om enn torsolettene der var mer komfortable enn sexy (hvertfall det hvite som jeg var ute etter). Samme hos Oslo Undertøismagasin. Veeeeldig comfy!! ikke billig heller!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Enig med Tuppelure: elendig service (dvs. INGEN service) hos undertøysavdelingen på Steen og Strøm. Og ber du om hjelp så føler du deg bare til bry.....Ikke bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...