Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Så nettopp en illusjonist på norske talenter. Jeg vil si det var så bra at at hadde jeg ikke visst bedre så ville trodd han virkelig tryllet. Er det noen som har noen anelse om hvordan illiusjionister tryller frem andre personer og bytter plass med f.eks en person i et bur i løpet av en brøkdel av et sekund?
Gjest Psiv Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er ikke helt sikker på hvordan det forgår, men det dreier seg visst veldig mye om å avlede oppmerksomheten til publikum (få dem til å se på en ting mens det som egentlig skjer foregår et annet sted).
Meaty Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 TS; jeg har ikke sett klippet du snakker om, men vil likevel komme med et forslag til deg. Det finnes en TV-serie som heter "Breaking the magician's code - Magic's biggest secrets finally revealed" som avslører mange slike triks. Mye av dette ligger ute på YouTube. Jeg husker bl.a. en episode hvor tryllekunstneren fikk to personer til å bytte plass i to bur, da var det identiske tvillinger involvert. Mange av de mest kjente illusjonene i verden, blant annet David Copperfield som "gikk gjennom" den kinesiske mur, er så logisk og enkelt utført at man blir rent flau over at man lar seg lure!
x303 Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Hallo... De har jo magiske evner, trylling er ikke noe tull, det er ekte magi, døøh
Kjetil S. Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Vel, den som får til å trylle frem ei dame som passer som hånd i hanske for meg, og meg for henne, vil jeg aldri våge å kalle for en illusjonist...!!! ;-)))
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Det fra norske talenter kan sees her http://www.youtube.com/watch?v=rB05_VXaqrM&feature=player_embedded#
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå