desert_rose Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hei:) Noen som vet hvilke nettbutikker som fører Cargo (& som sender til Norge)? Har sjekket de sider som beautybridge, lookfantastic,feelunique ol. uten hell.
mari4ever Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hei:) Noen som vet hvilke nettbutikker som fører Cargo (& som sender til Norge)? Har sjekket de sider som beautybridge, lookfantastic,feelunique ol. uten hell. skjekka ebay? der hadde de vertfall litt
desert_rose Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 skjekka ebay? der hadde de vertfall litt Hei, fikk svappa bronzeren jeg så etter på MA:) Nå som Sephora skal slutte å selge Cargo blir det vel enda vanskeligere å få tak i. Fant litt på Ebay da.
mari4ever Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Hei, fikk svappa bronzeren jeg så etter på MA:) Nå som Sephora skal slutte å selge Cargo blir det vel enda vanskeligere å få tak i. Fant litt på Ebay da. fikk du kjøpt bronzeren? selger de ting på MA?:O:) sender sephora til norge da? har jeg ikke fått med meg:p fant du det du skulle ha på ebay?=)
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 fikk du kjøpt bronzeren? selger de ting på MA?:O:) sender sephora til norge da? har jeg ikke fått med meg:p fant du det du skulle ha på ebay?=) Hun fikk swappet bronzeren, dvs byttet med en annen bruker på MA. Sephora sender ikke til Norge, men du kan handle via JetCarrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå