catine Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg bruker produktene fra md formulations- utenom dagkremen- den er fra Decleor og heter matte fluid..et eller annet. Jeg har blank/fet hud, men ikke så mye urenheter- mest store porer jeg sliter litt med.. Det jeg lurer på er hvilken dagkrem jeg nå skal velge, når det går mot sol og sommer.. (har hørt at når man bruker md så er huden ekstra utsatt for sol..) Jeg trenger en lett dagkrem til min type hud- fra et godt merke- med solfaktor. hvilken..? Jeg bruker jo i.d mineralpudder med spf 15, men holder dette..? Endret 26. mars 2010 av catine
Kirby Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg syns md formulations' antioxidant moisturizer er veldig fin!
catine Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Jeg syns md formulations' antioxidant moisturizer er veldig fin! jeg føler jeg blir veldig blank av denne, og den inneholder vel ikke solfaktor..
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 MD sine fuktighetskremer er ikke helt.. hipp hurra.
catine Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 MD sine fuktighetskremer er ikke helt.. hipp hurra. d har jeg også hørt- derfor bruker jeg nå fra decleor, men er stadig på jakt etter andre gode...
Gjest hudenmin Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg bruker denne: http://www.prettyskin4less.com/MD-Formulations/Moisturizers/Lotions/MD-Formulations-Moisture-p5826111.html . Omtale: http://hudenmin.com/2010/01/20/omtale-md-formulations-moisture-defense-antioxidant-moisturizer-spf-20/ (Under den bruker jeg for tiden: Først http://www.prettyskin4less.com/MD-Formulations/Treatments/Anti-Aging/MD-Formulations-Continuous-p4830400.html og deretter http://www.prettyskin4less.com/MD-Formulations/Treatments/Sensitive/MD-Formulations-Critical-p4830411.html Helt til slutt Bare Escentuals matte foundations.). Bruker faktor året rundt for å forebygge rynker. Nå når det nærmer seg sommeren, kommer jeg til å kutte ut MD Formulations, dvs. de produktene som innholder glykosyre. Litt "føre var" i forhold til pigmentflekker. Endret 26. mars 2010 av hudenmin
Gjest hudenmin Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 MD sine fuktighetskremer er ikke helt.. hipp hurra. Det er det delte meninger om. Jeg foretrekker MD Formulations sine fremover f.eks. Decleor.
All about beauty Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Jeg bruker produktene fra md formulations- utenom dagkremen- den er fra Decleor og heter matte fluid..et eller annet. Jeg har blank/fet hud, men ikke så mye urenheter- mest store porer jeg sliter litt med.. Det jeg lurer på er hvilken dagkrem jeg nå skal velge, når det går mot sol og sommer.. (har hørt at når man bruker md så er huden ekstra utsatt for sol..) Jeg trenger en lett dagkrem til min type hud- fra et godt merke- med solfaktor. hvilken..? Jeg bruker jo i.d mineralpudder med spf 15, men holder dette..? Jeg bruker MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20,den har solfaktor 20. Er kjempefornøyd med denne:) Den er lett og gir nok fukt,og ekstra stort pluss for solfaktor. Har nettopp skrevet om denne på bloggen.
mari4ever Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Jeg bruker MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20,den har solfaktor 20. Er kjempefornøyd med denne:) Den er lett og gir nok fukt,og ekstra stort pluss for solfaktor. Har nettopp skrevet om denne på bloggen. Eg og e veldig fornøyd med denne:) gir masse fukt og beskyttelse=) begynte å bruke denne i Mars måned for å forebygge solskader
nynne Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har nettopp bestilt MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20, og har tenkt å bruke denne som solkrem/dagkrem. Vansligvis bruker jeg Decleor hydra floral som gir gdot med fukt. Grunnen til at jeg har bestilt meg denne, er at jeg trenger en med solfaktor. Blir spennende å prøve.
Gjest Serena Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Solkrem er viktig, ellers ser du ut som en sviske når du er 30:) SPF i sminken holder ikke, er beskjeden jeg har fått. Jeg har brukt den MD antioxidant SPF 20, for min EKSTREM fuktfattige hud var den for lite, men vil tro den funker bra for deg.
catine Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2010 Da blir det nok MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20 jeg bestiller, og håper at jeg ikke blit like blank av denne som av MD cremen.. (det er jeg litt redd for..) (og så: håper man blir litt brun av å bruke faktor 20... Har ikke brukt så høy faktor i ansiktet før.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå