Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Er det normalt å ha diare når man har mensen? De første dagene av mensen har jeg alltid diare. Hvorfor får jeg det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jepp, helt normalt. Jeg får også det. Jeg leste et sted hvorfor det var normalt, men nå husker jeg det jo ikke. Kanskje noen som er mindre late enn meg gidder å google på lommelegen eller noe
Betina Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Jepp helt normalt. Har det slik selv også. Er pga av alle de hormonelle forandringene som skjer hver mnd, så kan dette reaksjon i form av løs mage.
Gjest Ver87 Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har det også slik, og ettersom vi er fler, så er d nok helt normalt :-)
Suzy Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Om ikke akkurat diare, så har jeg ofte veldig løs mage ja og det er nok helt normalt. Her står det noe om det (se bort fra reklamen).
Gjest anonym Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Er det normalt å ha diare når man har mensen? De første dagene av mensen har jeg alltid diare. Hvorfor får jeg det?
Gjest Heloise Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Jupp, samme her. Kan nesten ikke gå på do da i det hele tatt, gjør alt for vondt i "midten" av underkroppen.. Litt vanskelig å forklare! Veldig sært :-/
Gjest Seriøs Dame Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Jeg har obligatorisk mensenbæsj (dvs, bløtebæsj) hver måned når mensen kommer. Slår aldri feil, bløtebæsjen melder alltid sin ankomst! 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Det er helt normalt, og det forekommer fordi livmoren trekker seg sammen, hos enkelte er det ganske kraftige sammentrekninger, og dette påvirker tarmene som ligger rett ved siden til og å også trekke seg sammen. Vi opplever det alle sammen! jeg synes egentlig det er ganske deilig, føler alltid at jeg får "tømt" meg fullstendig.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Det er helt normalt, og det forekommer fordi livmoren trekker seg sammen, hos enkelte er det ganske kraftige sammentrekninger, og dette påvirker tarmene som ligger rett ved siden til og å også trekke seg sammen. Vi opplever det alle sammen! jeg synes egentlig det er ganske deilig, føler alltid at jeg får "tømt" meg fullstendig. Så lekkert...Anonymous poster hash: 31d37...18d 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Jeg må på do for å drite konstant når jeg har helvetes-uka. Har veldig kraftige smerter og kramper i underlivet. Har ofte diaré, men egentlig ikke i kombinasjon med mensen.. Deilig info.Anonymous poster hash: 0ed67...558 1
Hypnotica Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Jeg må på do for å drite konstant når jeg har helvetes-uka. Har veldig kraftige smerter og kramper i underlivet. Har ofte diaré, men egentlig ikke i kombinasjon med mensen.. Deilig info.Anonymous poster hash: 0ed67...558 Hvis du har ofte diare, kan dette komme av irritabel tarm, og at du spiser ting du egentlig ikke tåler, f.eks hvetemel, rug, melk osv.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 Det er helt normalt, og det forekommer fordi livmoren trekker seg sammen, hos enkelte er det ganske kraftige sammentrekninger, og dette påvirker tarmene som ligger rett ved siden til og å også trekke seg sammen. Vi opplever det alle sammen! jeg synes egentlig det er ganske deilig, føler alltid at jeg får "tømt" meg fullstendig. Helt enig :-) Anonymous poster hash: d926a...500
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 Det er vel også fordi krampetrekningene i livmoren utskiller et eller annet hormon som påvirker fordøyelsessystemet. Om du tar smertestillende for krampetrekninene vil nok også diareen blir bedre. Får dette selv, utrolig irriterende! Anonymous poster hash: e60a4...c01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå