Filur Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har nå endelig begynt å trene igjen etter det snøhelvete vi har hatt i vinter. Har fem sofakilo som skal bort, men de sitter bom fast. Jeg har lange, travle dager og spiser heeelt feil. Spiser egentlig ikke usunt i og for seg, men altfor lite og lite variert. Er flink til å lage mat, men jeg er så uinspirert og sliten for tiden. Det hadde vert mye enklere om jeg hadde litt struktur på ting, så jeg fikk handlet inn og kunne følge oppskrifter istedenfor å tenke ut spennende, variert og sunn mat selv hver dag. Eier ikke matlyst, så det er ikke så farlig hva det er, bare jeg blir mett av det og det er sunt, (-som i slankende). Jeg tenker ikke kun kokebøker nå, men mer diett/kostholdsplanbøker, som f.eks beordrer meg til å spise et eller annet hver 3. time. Jeg kan gå halve dager uten mat om jeg ikke har noe sånt å forholde meg til. Jeg er så flink ellers, og jeg har så lyst å se litt progresjon på vekta nå, så vær så snill og kom med noen lure forslag..
Chanel.No5 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Om du er ute etter en diett er dette noe du kommer til å gå fort lei, tenk heller en livsstilsendring, noe du skal leve med resten av livet, du snakker jo bare om en 5 kilo du ønsker å kvitte deg med og da anbefaler jeg deg å lese vedlegget under, denne "dagsmenyen på 2000 kalorier" gir en rolig nedgang og innebærer som du ønsker regelmessige måltider og består av normal og næringsrik mat. Du skal selvfølgelig ikke følge den til punkt og prikke, men få litt innblikk i hvordan du kan spise og tips til næringsrik mat og drikke. Variasjon er selvfølgelig viktig samt at du beveger deg litt, gjerne trening også! http://www.melk.no/artikkel.aspx?mnu1id=9035&mnu2id=9037&mnu3id=9040&artid=10465 Endret 26. mars 2010 av Lotte28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå