toyses Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har litt gråblå øyne, og ønsker å fremheve blåfargen litt bedre. Hvilke farger bør jeg velge til øyenskygge, og hvilke farger bør jeg velge til topper/kjoler/gensre?
wahaj Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=195046 Brun sminke fungerer veldig ofte :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Kobber, brun og fersken farger bruker jeg mye når jeg vil poppe frem blåfargen min.
Skylines Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jepp, bruntoner, kobber og brunfarger med litt oransj skjær i funker!
toyses Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 Hva tror dere om lilla, rosa eller f.eks. rødrosa/plommerød? Funker det? eller blir det kræsj? Hva med sjøblå/grønnturkis? Jeg er gira på litt farger til fest
Gjest Heidila Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Hva tror dere om lilla, rosa eller f.eks. rødrosa/plommerød? Funker det? eller blir det kræsj? Hva med sjøblå/grønnturkis? Jeg er gira på litt farger til fest lilla og rosa passer fint det også komplementær fargen til blå er oransje, så all øyeskygger med ornasje toner i seg er fine til blå øyne og framhever fargen. fesken,aprikos,gull,bronsje, gylde bruntoner osv
Rumohra Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Dette her er sikkert egentlig veldig feil - i teorien, men i det siste har jeg begynt å bruke en mørk blå øyenskygge med skimmer + en lys grå mot hvit. Jeg har ganske mørke blå øyne. Dette framhever øynene mine godt, synes ikke jeg kler oransjtoner rundt øynene da jeg har en litt "gul" hudtone, kler også mye bedre mørke enn lyse øyeskyggefarger. Brunt ser ofte bare skittent ut synes jeg. Synes øyenfargen kommer godt fram med mørk blå/lys, kan hende effekten blir litt anderledes på TS som har lyse blå øyne også. Så det kunne du jo prøve og se om du får samme effekten som meg! Ellers er det sikkert veldig riktig det med oransjtoner som de andre her sier!
Jade Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Se på http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ Hun har blå øyne og har mange forskjellige EOTD med flotte farger
Frua Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har blå øyne og synes grønn sminke eller klær gjør øyefargen min veldig fin! Jeg synes ikke brunt gjør den helt store forskjellen
Neshorn Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Jeg bruker brun øyenskygge hver dag og syns det gjør underverker for mine blå øyner:) Tror kanskje brunt er finest om man er litt brun i huden og er brunette. Hvertfall mørk brun blir litt hardt til for lyse jenter. Er ingen ekspert, dette er bare egne erfaringer:) Oransje har jeg lyst å prøve! Også grønt:)
Snasen Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 (endret) How to make blue eyes pop. Endret 30. mars 2010 av Snasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå