Gjest mango Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 heisann! Nå er det stort sett ikke så veldig varmt ute og jeg går ikke lenger i skjørt og sandale, men med lange bukser og store sokker. Nå det blir sånn og jeg er single blir det til at jeg ikke tar hårene på leggene og bikini kant så ofte. er det bare jeg som blir sløv med dette når høsten melder ankomst?
Gjest Lea Skrevet 12. september 2003 #2 Skrevet 12. september 2003 Jeg går ikke akkurat og bekymrer meg for at leggene har hårstubber, nei.
Gjest Ellisiv Skrevet 12. september 2003 #3 Skrevet 12. september 2003 Jeg tar hårene likevel, jeg. Føler meg så lekker og fresh uten hår på beina.
Gjest Mae Skrevet 12. september 2003 #4 Skrevet 12. september 2003 Jeg fjerner hår som vanlig hele året, det er fast rutine. Mae
Barbie Skrevet 12. september 2003 #5 Skrevet 12. september 2003 Jeg blir nok litt sløvere på denne årstiden ja.... :oops: Det er liksom ikke så viktig med glatte legger fremover nå. Noe annet er det selvfølgelig hvis jeg skal i selskap,og har på meg skjørt. Ikke veldig vakkert at lange hårstubber stikker ut av strømpebuksa! :-?
Gjest Ellisiv Skrevet 12. september 2003 #6 Skrevet 12. september 2003 Jeg fjerner hår som vanlig hele håret Unnskyld at jeg ler, men var den tilsiktet?
Dina Skrevet 12. september 2003 #7 Skrevet 12. september 2003 Jeg tar hårene likevel, jeg. Føler meg så lekker og fresh uten hår på beina Moi aussi! Føler meg mye mer vel da! Dina
suzie Skrevet 12. september 2003 #8 Skrevet 12. september 2003 Vokser hele høst og vinterhalvåret ... varer mye lenger enn høvel, men om sommeren vil jeg ha det helt glatt så da bruker jeg høvel. suzie
VesleBråka Skrevet 12. september 2003 #9 Skrevet 12. september 2003 Jeg trener i shorts, så jeg kan ikke la en jungel utfolde seg. Vel, armhuler er helt uaktuelt å la gro igjen uansett (har aldri hatt busk under armene, har fjernet fra den gangen jeg oppdaget hår der) og kjønnshår liker jeg ikke at blir viltvoksende. Jeg slakker vanligvis på frekvensen på leggbarbering når buksene kommer på. Litt pigger er greit hvis man har langbukse.
Tusenfryd Skrevet 12. september 2003 #10 Skrevet 12. september 2003 Jeg tar også kroppshår jevnlig om vinteren. Trener i singlet og må ta busken på tærne også. Lakker tåneglene om høsten også jeg,. Fyttirakkern - høsten? Vi satt jo akkurat og snakket om våren jo... hvor ble sommeren av?
Gjest Zalomine Skrevet 12. september 2003 #11 Skrevet 12. september 2003 Jeg blir langt slappere på høsten ja, men... skal jeg ha en topp som ikke er langarmen, ja da barberer jeg den morgenen. Skal jeg ikke ha bukse, ja så barberer jeg den dagen. Og så er jeg ikke singel da, og barberer litt når og da for egen velvære og sånn. Men, tar det ikke så vesentlig avgjørende viktig som om sommeren nei.
Fat Sally Lee Skrevet 12. september 2003 #12 Skrevet 12. september 2003 Høsten er så absolutt ingen unnskyldning for å forsømme velvære og egenpleie! Jeg føler det slik at det er nå, utover høsten at jeg har mest behov for å stelle godt med meg selv. Selv om en er singel er det viktig å føle seg vakker og fresh!
Piglet Skrevet 12. september 2003 #13 Skrevet 12. september 2003 Barberer meg under armene hver dag, og tar ben og bikinie-linje en gang i uken, så det er litt mindre enn om sommeren. Men har ikke så voldsom behåring, da... Piglet
ringblomst Skrevet 14. september 2003 #14 Skrevet 14. september 2003 Får høre at jeg er heldig støtt og stadig, for jeg slipper å barbere annet enn bikini-linjen og armhulene, men det gjøres hele året.
Dina Skrevet 14. september 2003 #15 Skrevet 14. september 2003 Får høre at jeg er heldig støtt og stadig, for jeg slipper å barbere annet enn bikini-linjen og armhulene, men det gjøres hele året. _________________ ringblomst quote] Hvorfor slipper du å barbere leggene da Ringblomst? Har du fjernet hårene med laser? Hørtes deilig ut å bare ha fokus på bikinilinje og armhuler....! :D Dina
ringblomst Skrevet 14. september 2003 #16 Skrevet 14. september 2003 Jeg er født sånn - fikk noen gode gener fra min asiatiske mor .
*Lillian* Skrevet 14. september 2003 #17 Skrevet 14. september 2003 Jeg barberer alt annenhver dag, jeg - kanskje jeg blir litt sløvere på leggene om vinteren, og tar kun en gang i uken da. Men som noen andre her nevnte, jeg føler meg myyye freshere uten hår Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå