Gå til innhold

NRK Lisens

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er skikkelig idiotisk gjort av meg, men jeg har ikke registrert meg for NRK lisensen før nå (jeg flyttet til en møblert leilighet med tv før jul). På lisens registrasjonen førte jeg inn flyttedatoen. Har prøvd å ringe til lisens avdelingen men ventetiden var altfor lang så jeg gav opp. Derfor lurer jeg på om det er noen her på kvinneguiden som vet hva jeg kan forvente meg;

Blir jeg botelagt for at jeg ikke meldte fra tidligere eller må jeg betale lisensen med tilbakevirkende kraft (tror at vedkommende som bodde i leiligheten før meg hadde betalt lisensen for 2009, men er ikke helt sikkert)

Hvis jeg blir botelagt hvor mye blir boten eller gebyret på?

Vil bare legge til at vanligvis er ganske "skikkelig" når det gjelder slike saker, og at dette var egentlig en "glipp" og ikke noe bevisst forsøk på å unngå lisensen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg vet det vil jeg tippe at du får en vanlig regning i posten. Det er i allefall det som skjedde den gangen vi ble tatt i kontroll (visste ikke at vi måtte betale lisens når tvn var eid av de vi leide av). Ikke noe straffegebyr, ikke noe annet, bare lisensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...