Lykkelitenen Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Nå blir jeg gal! Etter en stor Lushsmell er hodebunnen min helt på tryne. Går amokk snart! Bruker nå Green People rosmarin-shampo og vitamin-balsam og dette har hjulpet mye. Men jeg merker at når det går for lenge mellom hårvaskene, så flasser jeg noe helt sykt. vasker nå håret ca hver 3.dag, men allerede dag nummer to begynner hodebunnen å klø og flasse noe ekstremt. Vasker jeg håret oftere blir det veldig fett.... Vurderer nå disse: SP clear scalp lotion SP clear scalp shampeeling JMO Deep scalp follicle treatment Noen som har erfaringer med disse produktene? Tenker spesielt på å kombinere shampeelingen med et leave-in produkt, for å løsne flasset som nå er ganske irriterende...
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg har psoriasis i hodebunnen og bruker KMS Headremedy flasshampoo. Den funker kjempefint på både meg og mannen. Faktisk den eneste jeg har funnet som har dempet kløen til det minimale. :rødme: Oi, nå så jeg jo at det ikke var shampoo du var ute etter. Beklager. Endret 26. mars 2010 av ^^Belle^^
Lykkelitenen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 alle tips tas i mot med takk Nå er problemet mitt mest flassingen, fremfor kløing... Men jeg skal innom en frisørsalong i morgen og spørre om tips, skal nok ha denne i bakhodet
Gjest Serena Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg sliter med flass, klør noe fælt i blant, elller gjorde da. John Masters Organics Deep Scalp Follicle Treatment fjernet kløen for meg. Må bruke den hver gang jeg vasker håret, ellers klør jeg.. Jeg bruker opp en sånn liten flaske FORT. Hodebunnen min begynner også å bli bedre etter å nå ha brukt JMO produkter i ett par uker. Endret 28. mars 2010 av Serena
Gjest Serena Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Jeg bare sprayer produktet i hodebunnen ved å løfte håret unna og skape skiller, og "gnir" det litt inn i hodebunnen. Sprayer ikke i håret. BLir absolutt ikke tungt.
Lykkelitenen Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2010 ten tvil et produkt som vurderes sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå