Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg er ikke så glad i kyssing og klining. Det er ikke ekkelt sånn sett, men det er ærlig talt ikke så godt heller. Liker å råkline når jeg er full, men i edru tilstand føles det bare kleint. Gjør det bare som forspill til sex:p (og ja, elsker sex, så er ikke prippen eller misliker intimitet) Elsker også kos av alle slag, men akkuratt denne kyssinga liksom... Har hatt kjæreste i to-tre år (slutt nå) og i begynnelsen klinte vi av og til i senga. Etterhvert ble det bare tørre kyss for høflighetens skyld nærmest sagt. Akkuratt som et gammelt ektepar:p Er det normalt å ikke være glad i klining? Når lidenskapen er på topp er det herlig, men sånn til hverdags? Klinte (iom at dette er singelforumet:p) dere ofte med kjæresten? Jeg er også så utolmodig, kliner bare bittelitt også vil jeg gå videre (sex) Rote rundt med tungene i en evighet er bare kjedelig:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. mars 2010 #2 Del Skrevet 26. mars 2010 Der går du glipp av mye vettu. Forspill og kos er veldig viktig. Men det funker selvfølgelig bare optimalt i sammen med den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 26. mars 2010 #3 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Åh jeg elsker det! Med en jeg er betatt eller forelsket i så! Ikke ellers. Kyssing/klining er faktisk ganske intimt. Så med en på fylla som ikke betyr noe, gir meg egentlig veldig lite. Og, sist jeg opplevde at jeg ikke ville kline med en kjæreste, var en jeg ikke var veldig forelsket i. Jeg sier selvsagt ikke at det er tilfellet her.... Alle liker forskjellige ting. Så må jeg legge til... Du sier du kjeder deg litt med det, og vil helst hoppe over det. Med min siste, så kunne vi kline leeenge før det skjedde no mer. Vi lekte skikkelig bare med tungene, og ja... Man kan fantasere om alt mulig... Hm.... :D *savn* Vi hadde en sinnsyk kjemi på kyssinga. Det har jo alt å si da. Endret 26. mars 2010 av Becka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle Skrevet 26. mars 2010 #4 Del Skrevet 26. mars 2010 Er du galen.. Klining er dritgodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Del Skrevet 26. mars 2010 Åh jeg elsker det! Med en jeg er betatt eller forelsket i så! Ikke ellers. Kyssing/klining er faktisk ganske intimt. Så med en på fylla som ikke betyr noe, gir meg egentlig veldig lite. Og, sist jeg opplevde at jeg ikke ville kline med en kjæreste, var en jeg ikke var veldig forelsket i. Jeg sier selvsagt ikke at det er tilfellet her.... Alle liker forskjellige ting. Så må jeg legge til... Du sier du kjeder deg litt med det, og vil helst hoppe over det. Med min siste, så kunne vi kline leeenge før det skjedde no mer. Vi lekte skikkelig bare med tungene, og ja... Man kan fantasere om alt mulig... Hm.... :D *savn* Vi hadde en sinnsyk kjemi på kyssinga. Det har jo alt å si da. Nå blir jeg nesten misunnelig, høres så herlig ut:p Tror kanskje det har vært mangel på forelskelse som har gjort at det har vært småkjipt. Altså, var jo veldig glad i han, men lidenskapen var der liksom aldri. Han er den eneste kjæresten jeg har hatt så vet ikke helt hvordan det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 26. mars 2010 #6 Del Skrevet 26. mars 2010 Vi er alle ulike. Når det er sagt så har jeg opplevd svært stor variabilitet når det gjelder kysseferdighetene til kvinnene i mitt liv. Den forrige jeg var med var helt fantastisk. Tungene og leppene våre var ett. Seriøst. Det var magisk. Mine 13 cm var steinharde hele kvelden. Vi skal kanskje møtes i påsken Med andre kvinner har jeg opplevd mer famling og dårlig flyt selv om vi begge har hatt lyst på hverandre og vært tiltrekt. Usikker på om jeg kan skylde på dårlige ferdigheter (det er vel egentlig ikke en ferdighet?) hos min partner eller om det rett og slett har med kjemi å gjøre. Tilfeldigheter og variasjon i teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå