Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hei. Jeg og kjæresten hadde sex for første gang for noen uker siden 10 mars ca. Jeg var jomfru noe han ikke var. Vi har prøvd flere ganger, kanskje 5-9.. men det er bare det at det fortsatt gjør vondt. Jeg føler ikke at det er noe godt i det hele tatt, det er bare vondt og føler meg bare sår. Dette er veldig trist synes jeg. Kanskje jeg ikke har evnen til at det skal føles godt? Har hørt at det ofte gjør vondt og at man ikke får det helt ordentlig til de 1-4 gangene (da man er jomfru) men hos meg gjør det jo fortsatt vondt. Eller, det gjør jo ikke så grusomt vondt da, det er bare det at jeg føler ikke at det er noe godt. Hva kan vi gjøre for at det ikke skal gjøre vondt? gjør vi noe feil?
Gjest Mahareth Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Du skriver ingenting om hva dere gjør i senga. Du trenger nok forspill og å bli mer tent om det fortsatt er vondt. Ta dere god tid og ikke stress. Sex er langt ifra bare samleie. Ikke vær redd for å prøve ting og tang.
SMann Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Det kan være en fordel å lære sin egen kropp å kjenne uten partner. Er det for eksempel deilig å stimulere klitoris. jeg regner med at det er selve penetreringen som er vondt. Prøv med en dildo...glidemidler...forskjellige vinkler og så videre. Kanskje du rett og slett trenger god oppvarming på forhånd...
Gjest Sparvöga Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Pleier du å onanere? Er alt like vondt? Dere bør ta dere god tid og finne ut av hva som er godt for deg. Og gjerne bruke glidemiddel. Prøv å slappe av, prøv å nyte, det skal ikke gjøre vondt hele tiden! Lykke til!
Green Lady Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Jeg hadde vondt i noen måneder, jeg. Hadde hatt en meget dårlig sexopplevelse, og klarte dermed ikke slappe av. Vi brukte mye tid og glidemiddel. Husker jeg ved flere anledninger ikke skjønte hvorfor folk har sex, det fantes ikke deilig. Vi hadde vel sex omlag to ganger i uken, og jeg gjorde det 100 % for min kjæreste sin del. Men etterhvert klarte jeg slappe av, jeg "lot" meg bli kåt, og glidekremen kunne etterhvert droppes. Nå nyter jeg sex fullt ut. Men nøkkelordet er tid. Forklar kjæresten din problemet, men ikke stopp med å ha sex. Men hvis det blir veldig vondt, så kan dere heller bli enige om å avslutte den dagen, og heller prøve en annen dag. Så får du bare ta den tiden det tar å klare å slappe av og nyte sexen
Gakkepus Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Sånt tar tid, og med sannsynlig, vil du ikke finne det noe særlig godt de neste 10 gangene heller. Du blir ikke sendt til nirvana med det første. Kroppen din trenger tid, og du sier selv at du mistet jomfruommen din for ikke så lenge siden, dermed må du smøre deg inn emd tålmodighet. Jeg kjenner til mange som ikke syntes sex var noe godt i over ett år, før det ble veldig godt.. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 The finnes en bok som heter noe sånt som the virgins guide to sex. Kjøp den eller noe lignende. Der finner du det meste av råd for din situasjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå