Caramello Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hei! Driver med litt scrapping. Album/ kortlaging. Det jeg har av utstyr har jeg kjøpt på en butikk, men vi har veldig lite utvalg her i byen, så noen som har forslag til noen bra nettbutikker? (Forutenom Panduro)?
Ego Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 pokker.. nettshopen ble visst stengt i fjor sorry..
Poppi Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 papirloftet.no Beste nettbutikken som fins! Veldig bra utvalg, gode priser (stort sett mye billigere enn f.eks Panduro), og de sender ut varene kjemperaskt. Det går ofte bare et par dager fra jeg bestiller til jeg har pakken i posten. De anbefales på det sterkeste!!!
inga:) Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 bikuben.com papirplaneten.no hobbykroken.no papirihjertet.no papirloftet.no synes jeg er de beste...
Titti1971 Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Jeg anbefaler www.bikuben.com på det sterkeste. Er rimelig sikker på at de er aller størst i Norge på Scrappe-og kortlagings artikler. De ligger godt an i pris og leverer også veldig raskt. Har bestilt derfra non ganger (bor ikke så langt unna) og fått det innmari raskt levert. Ikke senere enn 2 dager etter at jeg bestilte De er også verdt et besøk altså vis du er i de traktene
LilleTulla Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 www.Hobbykroken.no www.HappyHobby.no mine anbefalinger
Caramello Skrevet 6. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2010 Tusen takk for svar alle sammen :)
Gjest Feline. Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 scrappegodis.no De har også butikk på sandaker i oslo
Trollmamma Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 www.papirloftet.no er den desidert beste butikken. www.papirihjertet.no har også veldig mye bra. God service og bra utvalg hos begge!
Aftensol Skrevet 28. april 2010 #12 Skrevet 28. april 2010 Hvis du vil bestille fra utlandet virker denne siden veldig god! https://www.twopeasinabucket.com/ Billig er det også Bare husk på å bestille under 200kr for å slippe toll og mva...
Supramundane Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kan "gå god" for de aller fleste butikkene som er nevnt ovenfor, det er virkelig mange flotte nettbutikker. Jeg faller som oftest innom Papirloftet, syns de har et flott utvalg, de leverer kjapt og har gode priser. Fra USA handler jeg utelukkende fra franticstamper.com - en superhyggelig dame som har veldig, veldig god service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå