Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hei. Jeg har to spm: Jeg barberer meg nedentil, har gjort den en god stund nå. Har barbert bare det fremste, ikke det som ligger ved anus. Så nå har jeg barbert bort absolutt alt, første dagen kjente jeg ingenting men neste dagen begynte det å klø noe forferdelig.. hva er det får? det gjør jo ikke det da jeg bare barberer bare bort det fremste. En annen ting er at det plutselig begynner å vokse noen få hår både på innsiden av lårene og på siden. Jeg har jo ikke barbert meg der, så jeg synes at det er veldig merkelig at det begynner å vokse mørke hår. Hva kan være grunnen for det?
Spirit Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Det at du klør etter at du har barbert deg er fordi huden din reagerer på det. Den liker ikke at du har fjerne beskyttelsen dens. Jeg sliter med at jeg klør og får røde nupper både foran og bak etter barbering. Har tenkt meg en tur innom et kondomeri får å skaffe meg sånn slags vibrator rens som mange sier skal hjelpe. Men det som sjer er helt normalt hos deg. Men at du får hårvekst på innsiden av lårene uten å barbere deg er jeg ikke sikker på hva er....men alt har en forklaring....bare hør med helsesøster...eller en lege. De har nok svaret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå