Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hei folkens! Jeg sitter å funderer over faktureringene jeg har fått fra Tele2 og får ikke tingene til å henge ihop. For ca. 10 mnd. siden kjøpte jeg en mobil gjennom Tele2, videreførte mitt gamle nr., men abonnementstype ble forandret fra Champion uten fast mnd. pris til Champion 89 kr/mnd. Denne telefonen har jeg så vidt brukt da jeg har en annen mobil og nr. som jeg primært bruker. Jeg bruker avtalegiro, så regningene fra Tele2 har bare blitt betalt i samme slengen som resten av regningene, uten at jeg har fulgt noe særlig med på hva jeg har betalt. Men nå har jeg bladd bakover i transaksjonene i nettbanken og ser at samtlige fakturaer er på over 300 kr. Det får jeg ikke til å stemme. Jeg forstod vilkårene for Champion 89 kr./mnd. til å faktisk være 89 kr. per mnd. Mobilen blir brukt til å sende et par sms i måneden og kanskje en samtale. Det kan umulig komme på over 200 kr. Prøvde å leite etter informasjon på Tele2 sine sider, men jeg finne overhode ikke noe som kan forklare regningene. Finnes det utgifter utover de 89kr + bruk per mnd som jeg ikke finner? Får heller ikke se spesifisert faktura (får ikke tilgang til noe som helst faktura faktisk). Hvordan skal jeg få tak i desse?
Kara W Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Tele2 sender ikke regning før totalsummen er over 300,-. Derfor vil du få en regning fra dem ca hver 3. måned på over 300,-. Dersom disse regningene dukker opp hver måned er det noe galt, og du bør ta kontakt med kundeservice. Spesifisert regning kan du få ved å logge deg inn på kundesidene deres. Lenge siden jeg har gjort det, så husker ikke nøyaktig hvor man finner det, men husker at det ikke var helt enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå