nynne Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg ønsker å kjøpe meg en rettetang, og har forstått at det kan lønne seg å legge liutt pemger i en. FRisøren min brukte en hun kalte for "rolls royceen". Hukser ikke hva den heter, bare at den kostet ca 2000kr. Har søkt litt rundt og forstått at det kan være en GHD?? Jeg tenker på å bestilel fra feelunique. Men ser de har forskjellige... hvilken av disse anbefaler dere? Mini atyler ser jeg vel bort ifra, den er for kort hår. Jeg har langt hår. Saloon eller den styler IV? Det vil jo bli mva å betale på denne, men det tilbakebetaler jo Feelunique etetr hva jeg har forstått. Men hvordan er det med toll? Dersom jeg bestiller mer i samme pakke og går over 1000kr, hva kommer ekstra da av utgifter??
oslotur Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 du vet det er MANGE leverandører som leverer falske GHD, og det går ikke ann å se forskjell, jeg kjøpte min fra frisør her i norge
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 du vet det er MANGE leverandører som leverer falske GHD, og det går ikke ann å se forskjell, jeg kjøpte min fra frisør her i norge Ja, men TS linker til feelunique. Ingenting falskt der.
Gjest hudenmin Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg har lang hår og valgte denne (IV-Styler): http://www.feelunique.com/p/GHD-New-IV-Styler . Veldig fornøyd. Husk å bruke pund som valuta + rabattkoden "MVCFEEL5" for 5% rabatt. Da blir prisen ca. NOK 800,-. Tollgebyr for varer under 1000,- er NOK 108,- + 25% mva. Over 1000,- tror jeg gebyret er NOK 217,- + 25% mva. Men Feelunique betaler dette tilbake. Her har jeg skrevet fremgangsmåten: http://hudenmin.com/2010/01/13/netthandel-feelunique/ Endret 26. mars 2010 av hudenmin
Pupsilure Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Jeg valgte IV styler, fra feelunique for noen mnd siden. Kom i posten raskt, og fikk tilbake de ca 300 kronene for toll Veldig fornøyd!
nynne Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 takk for svar!! Jeg skal ha flere ting som også blir over 200nok, ville dere like godt bestilt alt i en pakke? Da blir det over 1000kr.. eller er det best å betille 2 pakker som er over 200 men under 1000kr? Da blir det bare mva og ingen tollgebyr.. Ja, vet jo at jeg får de tilbake men...
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Oppe til høyre. Der står det "currency" og en en liste vises når du holder over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå