Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt hårvekst i hele ansiktet. Jeg har aldri tenkt så mye over det før, men jeg legger aldri merke til at andre har det. Den siste tiden har jeg blitt veldig vàr på all den lyse dunen jeg har i pannen. Er dette normalt? Eller er det noe jeg burde fjerne? Eventuelt hvordan...? Synes ikke det er noe pent, og det synes jo spesielt godt i godt lys.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan finne en salong som driver med tråding (tyrkiske, thailandske iaf). Man fjerner lett alt håret i ansiktet, men behandlingen må gjentas hver gang det vokser ut om du vil være hårløs. Du blir veldig rød og litt hoven siden trådingen napper alle hårene ut, men det går over.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Dun er helt normalt å ha i ansiktet (og på hele kroppen) men om den begynner å bli mørk i fargen kan du jo bleke det? med blekemiddel for kroppshår that is. Ikke begynn å nappe ut dun som kunn synes i spessielle vinkler, det vil du angre på!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dun er helt normalt å ha i ansiktet (og på hele kroppen) men om den begynner å bli mørk i fargen kan du jo bleke det? med blekemiddel for kroppshår that is. Ikke begynn å nappe ut dun som kunn synes i spessielle vinkler, det vil du angre på!

Takk for svar. Det er ikke mørkt, helt hvitt, bare var ikke sikker på om det var vanlig å ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...