Gå til innhold

Høstbryllup, men gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Planlegger bryllup til høsten. De viktigste tingene er booket og bestilt, familie og venner er informert om dato, forberedelsene er i godt i gang. Så fant jeg ut for noen dager siden at jeg er gravid, og aner ikke hva jeg skal gjøre (det kom som et sjokk, da jeg går på pillen). Ut fra det jeg kan regne meg fram til vil jeg være ca 28 uker på vei den dato bryllupet skal være. Plutselig frister ikke bryllupet så veldig. Det er jo umulig å vite hva slags form jeg kommer til å være i osv. En annen ting er jo at man burde prioritere annerledes i forhold til økonomi. Det er et stort bryllup som er planlagt. Hva synes dere? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Bør det bare avlyses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentilig umulig for oss utenforstående å si om du bør avlyse eller ikke.. Men du og din kjære finner helt sikkert ut av det:) :rødme:

Jeg hadde en vennine som var 6mnd på vei da hun giftet seg (ganske stort bryllup) men det var ikke noe problem. Hun så flott ut og sa hun hadde en kjempefin dag! :jepp: Men som du sier, man kan jo ikke vet helt hvilken form man er i.. :sjenert:

Ang.økonomi så skjønner jeg at det er et poeng og samtidig så er jo dette åpenbart noe dere i utgangspunktet hadde lyst til å prioritere og en del depositum etc får dere kansje ikke igjen?

Et annet spm er også om du gjerne vil ha bryllupet i den formen dere opprinnelig hadde tenkte eller om du nå heller vil gjøre det litt enklere og/eller mindre. Både med tanke på øknomi og hvordan formen kan være som gravid..

Ønsker deg uansett lykke til med avgjøreslen. Og ikke minst - gratulerer med barn i magen! :klemmer:

Skrevet

Først og fremst gratulerer! Håper du snart kommer over sjokket, som jeg skjønner godt. Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, bare hva jeg kunne tenkt selv.

Barn og bryllup er jo de STORE tingene i et samliv. Så man kan jo tenke at man vil separere de i tid, ta bryllup senere, når babyen er blitt litt større og du føler deg klar. ( så har dere noe å glede deg til om noen år) Men jeg syntes også det å være gravid og ha bryllup høres flott ut :rødme: , vet Lilly har en flott kjole man kan bruke som gravid brud. Men det med formen er jo alltid usikkert selvfølgelig.. Og du kan jo ikke drikke alkohol, noe som ikke hadde vært viktig for meg, men du må jo tenke hva du føler ang. det.

Lykke til uansett, tror du vil bli fornøyd uansett hva dere velger!

Skrevet

Har ikke den største peilinga på bryllup:-P

MEN jeg har fått med meg såppas at det fleste bruder er NERVEVRAK på bryllups dagen:o

Så det er ikke så stor sjanse for at du merker noe: )

Og du kan alltids tilrettelegge dagen så mye det går ann!!:)

Mine tanker ( :

Du får snakke med den kommede mannen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...