Skvaldersjura Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Vår kjære medskribent - og debattant, har informert oss om en ny FN resolusjon. Denne skulle tre i kraft den første april i år... - Jaja, Ronny, vi venter i spenning
Gjest VinglePetter Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Vår kjære medskribent - og debattant, har informert oss om en ny FN resolusjon. Denne skulle tre i kraft den første april i år... - Jaja, Ronny, vi venter i spenning Tviler på at vi kommer til å høre noe fra "Ronny" om dette. Om han er aktiv på forumet her lenger, har han nok gjemt seg bak ett annet pseudonym. Slik er det med folk som ikke tør å stå for meningene sine.
Skvaldersjura Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Tviler på at vi kommer til å høre noe fra "Ronny" om dette. Om han er aktiv på forumet her lenger, har han nok gjemt seg bak ett annet pseudonym. Slik er det med folk som ikke tør å stå for meningene sine. Det var vel delvis det som var poenget ja.....
Mann 42 Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Ja, dere, nå er det kvelden før kvelden. I morgen er det 1. April, skjærtorsdag, eller 15. Nisan, som Ronny ville sagt det. Og da blir all religion forbudt, hvorpå opptrappingen til dommedag begynner. Eller ikke. Jeg nytter høvet til en liten brewski og litt syndefull moro med min sambo før himlenes hærskare kommer for å drukne meg i dritt og blod.
Skvaldersjura Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Ja, dere, nå er det kvelden før kvelden. I morgen er det 1. April, skjærtorsdag, eller 15. Nisan, som Ronny ville sagt det. Og da blir all religion forbudt, hvorpå opptrappingen til dommedag begynner. Eller ikke. Jeg nytter høvet til en liten brewski og litt syndefull moro med min sambo før himlenes hærskare kommer for å drukne meg i dritt og blod. Kos deg, - og nyt det... (moroa altså) God påske
Mann 42 Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Tviler på at vi kommer til å høre noe fra "Ronny" om dette. Om han er aktiv på forumet her lenger, har han nok gjemt seg bak ett annet pseudonym. Slik er det med folk som ikke tør å stå for meningene sine. Ronny, eller hva han nå heter, var aldri registrert som bruker. Han figurerte med gjestenavn, og var så vidt jeg forstår eneansvarlig for at dette forumet ble stengt for gjesteposting.
Skvaldersjura Skrevet 2. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2010 Men det skjer jo ikke noe, jo. Skuffa. Råååååååååååskuffa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå