mysan Skrevet 25. mars 2010 #1 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva erdette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. mars 2010 #2 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva erdette? En youtube-video? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mars 2010 Duh Så du på den? Har du noen formening om hva de greiene var som ser ut til å surre rundt sola? Fullt mulig dette er fake, og laget av de mange konspirasjonsteoretikerne og andre som mener at planet x og what not er på vei, jeg lurte bare på om noen hadde hørt om dette, eller sett videoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 26. mars 2010 #4 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg så videoen, men jeg fikk ikke noe fornuftig ut av det. Jeg har en tendens til å overse alt som har "PLZ MAKE THIS VIRAL!!!1!1ONEONE!" i tittelen. For meg ser det ut som en fyr som tror han ser noe som mest sannsynlig ikke er der, og heldigvis for han er bildene av en slik kvalitet at han kan påstå hva han vil uten at noen andre kan komme med noe overbevisende (for han) andre veien. Dette er veldig typisk for den typen folk, det at han har filmet pc-skjermen sin med et kamera forteller meg at han ikke er interessert i at folk skal se disse bildene i full oppløsning slik de originalt er, for det svekker hans påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 27. mars 2010 #5 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Denne skulle vel dekke det meste. Edit: Rettet opp link. Endret 27. mars 2010 av Nedfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 27. mars 2010 #6 Del Skrevet 27. mars 2010 Duh Så du på den? Har du noen formening om hva de greiene var som ser ut til å surre rundt sola? Fullt mulig dette er fake, og laget av de mange konspirasjonsteoretikerne og andre som mener at planet x og what not er på vei, jeg lurte bare på om noen hadde hørt om dette, eller sett videoen Duh! selv. Temperaturen i solens korona er på flere millioner grader. Det er faktisk VARMERE der enn på solens overflate (DEN er bare noen få tusen grader varm). La meg si det sånn: Det er garantert ikke Borg som kommer for å assimilere oss. Jeg tror det er langt mer sannsylig at noen har manipulert film av solen og dens korona og plassert noen runde dingser i den. Dessuten er det noe som er helt feil med disse globene. De ser ut som de er belyst fra feil vinkel. Jeg tror vedkommende har sakset bilder fra en eller annen romsonde og rett og slett limt dem inn i denne filmen av solen. Dersom det var virkelig, ville det ikke vært behov for denslags snappy klipping og virrende kamera. Han kunne heller laget en noe LENGRE video og gått objektene på klingen. Men det gjør han ikke. Bull, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 8. april 2010 Denne skulle vel dekke det meste. Edit: Rettet opp link. Takk, den forklarte "fenomenet" bra, og det var igrunnen omtrent noe sånt jeg forestilte meg. Duh! selv. Temperaturen i solens korona er på flere millioner grader. Det er faktisk VARMERE der enn på solens overflate (DEN er bare noen få tusen grader varm). La meg si det sånn: Det er garantert ikke Borg som kommer for å assimilere oss. Jeg tror det er langt mer sannsylig at noen har manipulert film av solen og dens korona og plassert noen runde dingser i den. Dessuten er det noe som er helt feil med disse globene. De ser ut som de er belyst fra feil vinkel. Jeg tror vedkommende har sakset bilder fra en eller annen romsonde og rett og slett limt dem inn i denne filmen av solen. Dersom det var virkelig, ville det ikke vært behov for denslags snappy klipping og virrende kamera. Han kunne heller laget en noe LENGRE video og gått objektene på klingen. Men det gjør han ikke. Bull, med andre ord. Linken til Nedfall forklarer fenomenet utmerket godt. Jeg reagerte forøvrig også på at lyset traff litt feil, selv om det altså ikke var klipp og lim som var svaret her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 9. april 2010 #8 Del Skrevet 9. april 2010 Takk, den forklarte "fenomenet" bra, og det var igrunnen omtrent noe sånt jeg forestilte meg. Linken til Nedfall forklarer fenomenet utmerket godt. Jeg reagerte forøvrig også på at lyset traff litt feil, selv om det altså ikke var klipp og lim som var svaret her. Men på den positive siden, så har jeg lært noe interessant. Hadde ikke hørt om "hot pixels" før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 1. mai 2010 Alltid morsomt å lære noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå