Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 Jeg vurdere dette for å få bedre syn. Har noen av dere gjort det, og hvor fornøyd er dere? Hvor gjorde dere det hen og hva kostet det? Hvilke styrke brukte dere på linser/briller? og hva ble resultatet etterpå?
punkyB Skrevet 12. september 2003 #2 Skrevet 12. september 2003 Jeg har operert for litt under 1 mnd. siden . Selve operasjonen gikk greit - har ikke hatt noen plager etterpå. Synet er dog ikke perfekt - det ene er bra men ikke det andre. I flg. legen tar det minst 1 mnd før det er ferdig justert. Hvis ikke det er bra tilda vil jeg tro de må ta en operasjon til. Det er innkludert i prisen som er 30 000 kr (for begge øyer). Jeg opererte meg hos Norsk Synskirurgi (Majorstua). Jeg hadde -3.5 og -1.5 , den -1.5 var ikke helt reel da jeg hadde veldig forskjellig syn på øynene og den var bare fpr å prøve å få litt samsyn. De opererer alle styrker - både nær/lang og skjeve hornhinner. Har ikke hørt om noen som har hatt komplikasjoner etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå