Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen:o)

Har nå prøvd MD som alle elsker, føler jeg:p Har ikke merket noe bedring på huden. Brukte Decleor cleansing mild+ tonicen og essential balm(nattkrem) og er samme resultat

Med MD facial cleanser basic+ Moisture defense lotionen og moisture defense dagkremen med spf så har jeg ikke merket noe annen forskjell enn nå enn før.

blir heller ikke kvitt den tørre huden helt nede på nesevingene. kan det bare være fordi det er vinter? har somregel veldig fet hud på nesen. virker som MD rensen har tørket ut huden, på en måte, eller at den er for sterk for min hudtype?

Bruker også MD face and body scrub, men føler også denne er for sterk for meg. peeler ved et veldig lett trykk og i 2 min

får sjelden kviser, kanskje to-3 stk når jeg har mensen en eller annen gang

Har kombinert hud, normale kinn+ fet t-sone somregel og er fuktighetsfattig.

Har nå prøvd ( med jevne mellomrom)

Babor

Declèor

MD formulations

Dermalogica

Hvis det er noen gode, rimeligere alternativer der ute, skrik ut!!:)

Tenkte på merker som; Wendela, Aveda, Green people, John masters organics?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exuviance? Du får det billig på ebay ihvertfall :) Finnes en bra produktoversikt på exuviance.com og beautybridge.com. Har ikke prøvd hudpleien til noen av de andre merkene du nevner.

Skrevet

Exuviance? Du får det billig på ebay ihvertfall :) Finnes en bra produktoversikt på exuviance.com og beautybridge.com. Har ikke prøvd hudpleien til noen av de andre merkene du nevner.

Hørt mye bra om det ja:)

hvilke produkter anbefaler du til min hud og hva trenger jeg fra serien?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...