lulle Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har lyse nettverk. I går trakk jeg ut ledningen til lyseboksen, og det resulterte i at jeg ikke kommer inn på daten. Det kommer en svart skjerm hvor det står feilgjennoppretning, og lenger kommer jeg ikke. Noen som vet hva jeg skal gjøre... veeeelid takknemlig:-)
feuerstein Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har vanskelig for å tro at det er en direkte sammenheng mellom Lyseboks og pctrøbbel. Hvilken ledning trakk du ut, og hva holdt pcen din på med da du gjorde det?
lulle Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2010 pcen var på da jeg tok ut 2 ledninger som var koblet i lyseboksen som jeg har på veggen, en slags sentral.
feuerstein Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Har du noen anelse hva disse ledningene gjør? Så pcen din sto bare i ro, den var ikke opptatt med en eller annen jobb?
lulle Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 Har du noen anelse hva disse ledningene gjør? Så pcen din sto bare i ro, den var ikke opptatt med en eller annen jobb? Pcen var på. jeg vet ikke om den var opptatt med noen jobb. det var sønnen min som var på, mest sannsynlig facebook eller en blogg. Ikke noe spill. Jeg vet at disse lednigene tar "strømmen" gjør sånn at pc og tv ikke virker. Da jeg satt dem på plass kom tven og en av pcene, men altså ikke den andre. Det kommer bare opp en feilmedlingsside, om at den prøver å reparere window. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå