Gjest gloria Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Har noen prøvd Nars sin "sheer glow foundation" ? Har lest/sett mye bra angående denne foundationen, men vil gjerne høre hva dere synes. Passer den til en relativt lys og kald hudfarge?
Gjest Vampen Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har akkurat fått denne i posten, så jeg har ikke fått testa den så mye ennå. Men jeg har ihvertfall en kald, lys hudtone, og fargen passer godt.
Gjest gloria Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 hvilken farge har du bestilt? bruker nw20 i mac om det sier noe...
Gjest Vampen Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 hvilken farge har du bestilt? bruker nw20 i mac om det sier noe... Jeg har ikke prøvd foundation fra MAC, men jeg tror det er NW20 som er min farge. Jeg har concealer fra MAC, og den er NW20. Fargen jeg har i NARS Sheer Glow er Mont Blanc.Den så veldig lys ut i flaksen, men når jeg fikk den på huden så fargen veldig fin ut. Så jeg er glad for at jeg ikke bestilte noe mørkere. På Nars sin side står det at den er Light 2, med rosa undertoner. Jeg visst fra før at jeg har rosa undertoner, derfor gikk jeg for denne. Om du tar en titt her http://www.narscosmetics.com/Sheer-Glow-Foundation-C620_makeup_7.aspx så kan du se litt på fargene, der står det hvem som har rosa, hvem som har gul og hvem som har nøytral undertone.
Gjest gloria Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Så flott:) Gleder meg til å få testet ut denne!
BeautyFuzz Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Har også fått min i posten nå, kommer omtale på den på bloggen:) Er blanding av NC20 ( gul undertone) og NW 20 ( rosa undertone) og bestillte light4 - Deauville Omtale HER Endret 1. april 2010 av Malin;) - Makeup
lillelilje Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Å du kan bare glede deg!! Det er den beste foundation jeg har prøvd. Det jeg elsker mest ved den er at den dekker godt, føles lett og gir ikke urenheter men faktisk pleier huden. Jeg har skrevet et innlegg om den på bloggen min for en stund siden hvis du er nysgjerrig på den. Det finnes også en variant for fet hud, men denne vet jeg ikke noe særlig om. Klikk her om du vil lese omtalen.
mari4ever Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Å du kan bare glede deg!! Det er den beste foundation jeg har prøvd. Det jeg elsker mest ved den er at den dekker godt, føles lett og gir ikke urenheter men faktisk pleier huden. Jeg har skrevet et innlegg om den på bloggen min for en stund siden hvis du er nysgjerrig på den. Det finnes også en variant for fet hud, men denne vet jeg ikke noe særlig om. Klikk her om du vil lese omtalen. Ja og tusen takk for tips:D Beste foundation eg og har prøvd så e flytende. og den ser ut som mineral makeup, altså det ser ikke ut som du har på deg noe foundation og føles ikke sånn heller. super:) den dekker veldig bra og er drøy jeg kjøpte den i fargen dueville. tenkte å kjøpe den i fargen mont blanc, men glad jeg ikke gjorde det, selvom jeg er veldig lys i huden så ser den helt naturlig ut i dagslys:)
-Butterfly- Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Jeg har også hørt mye bra om denne, men jeg har uren hud, så vil gjerne prøve den versjonen som er beregnet til fet hud. ingen som har prøvd den?? er kun den til normal/tørr hud jeg har hørt noe om...
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Sheer glow skal være ypperlig til fet og acne prone hud også har jeg hørt i omtaler på youtube.
Stellia Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Jeg er også nyskjerrig på denne. Er i grunn blitt frelst av mineralfoundation, og har ikke brukt flytende på årevis. Men jeg tenkte å gi det en sjangs likevel..... Noen som, på noen måte, kan sammenligne denne med mineralfoundation?
lillelilje Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Det finnes to versjoner av den. Nars Sheer Glow og Nars Sheer Matte. Den som det er snakk om her og de fleste andre steder er den som er for tørr til normal hud. Sheer Matte er tiltenkt normal til fet hud. Men det som er litt morsomt er at sheer glow passer også til de som har fet hud. Jeg har ikke hørt om noen som sier at de føler de har fått for blank eller oljete hud av den. Så, her tror jeg ikke man kan slå feil uansett. Er du mer glad i en matte finish er kanskje sheer matte best for deg, men om du liker litt glød kan du godt bruke sheer glow selv om den egentlig er beregnet for tørr til normal hud
Aryia Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 Ææh, tenkte jeg skulle unngå å prøve denne, men ser ut som jeg må gi etter for presset etter hvert Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken farge jeg bør satse på? Bruker Fair Medium fra Everyday Minerals, "For fair to light skin tones with pink undertones". Tenkte litt på Mont Blanc, men vil denne kanskje bli for lys?
Gjest gloria Skrevet 11. april 2010 #14 Skrevet 11. april 2010 Bruker også fair medium i em, og har bestilt mont blanc. Om den passer hudfargen min gjenstår og se.
Gjest Vampen Skrevet 11. april 2010 #15 Skrevet 11. april 2010 Ææh, tenkte jeg skulle unngå å prøve denne, men ser ut som jeg må gi etter for presset etter hvert Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken farge jeg bør satse på? Bruker Fair Medium fra Everyday Minerals, "For fair to light skin tones with pink undertones". Tenkte litt på Mont Blanc, men vil denne kanskje bli for lys? Den gangen jeg brukte EM brukte jeg Sunkissed Fair og Fair Medium. (fikk aldri bestemt meg for hvem jeg likte best) Mont Blanc er en veldig god match for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå