Gå til innhold

Ble du VELDIG rørt??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

HVordan gikk det på bryllupsdagen din..? I kirken og i selskapet, under talene osv.. Var det vanskelig å holde tårene tilbake eller gikk det greit? Naturligvis blir det ofte litt tårer og snufsing p åen slik dag, men er litt bekymra for at det skal bli for mye....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå feirer vi snart 2-årsdag, men jeg svarer likevel :oops: .

Jeg ble veldig rørt da jeg kom inn i kirken, og gråt littegrann da.

Under festen og talene ble jeg ikke så rørt at jeg gråt, men var likevel veldig beveget. MAskaraen satt i hvert fall!

Skrevet
Naturligvis blir det ofte litt tårer og snufsing p åen slik dag' date=' men er litt bekymra for at det skal bli for mye....!!![/quote']

Denne bekymringen har jeg også. Jeg er ikke den som lettest viser følelser offentlig, men er redd for at det blir annerledes på en slik dag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var veldig bekymret for dette på forhånd, for jeg blir lett rørt, men jeg liker ikke å vise tårene mine. Dessuten har jeg store problemer med å svelge klumpen i halsen når jeg hører Mendelsohn...

Men på dagen felte jeg ikke en eneste tåre! Jeg var bare veldig lykkelig og smilte bredt!! :D Jeg tror det hjelp litt at jeg hadde bestemt meg på forhånd å fokusere på det som skjedde i kirken, og ikke tenke på at det er nå det er vanlig å gråte... Og Mendelsohn hørte jeg knapt nok, for jeg var opptatt med å suge til meg inntrykkene.

Talene til oss var mer humoristiske enn sentimentale, så det gikk fint å holde på tårene da også.

Det er ingen grunn til å bekymre seg på forhånd!!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Jeg er også ekstremt lettrørt, men det gikk veldig fint akkurat denne dagen!

Skrevet

Dette bekymret meg også før den store dagen..

Men det gikk helt fint.

Vielsen var ikke spesielt rørende,men det var talen fra mamma.

Den var både alvorlig og humoristisk,og jeg lo og gråt om hverandre!

:hoho::grine:

Skrevet

Godt å høre, kanskje det er håp for meg også! :D

Blir veldig fort rørt og har derfor litt bekymringer ang dette på bryllupsdagen!! :roll:

Skrevet

Jeg er meget lettrørt og var dermed forberedt på at det ville skje. Og det gjorde det! Var ikke nervøs i det hele tatt før kirkedøren ble åpnet, og på veien inn hadde jeg tårer i øynene (også litt på tur ut).

Under talene kom det også noen tårer, men heldigvis i fåtall.

Veldig greit å ha vannfast mascara den dagen!

Skrevet

jeg må være helt utrolig lett - rørt ( :hoho: ), jeg får tårer i øynene bare av å lese denne linken.... hvordan iallverden skal det gå?!?

Skrevet

Jeg var usikker på hvordan det ville gå på forhånd. For det hender ofte at jeg får tårer i øynene når min kjære sier vakre ting til meg - sånn en helt vanlig dag. Derfor hadde forberedt meg mentalt, jeg sa til meg selv at det var helt greit: gråter jeg, så gråter jeg. Men jeg var rolig - både under vielsen og under talen hans. Jeg smilte bredt hele dagen, til og med da han sang for meg i kirken!

Da var det verre da min forlover holdt tale til meg. Jeg hadde ikke forberedt meg på at den kom til å bli rørende (hadde forventet morsom). Hun tok meg på sengen og da rant tårene, og jeg fikk igjen for å ha kjøpt vannfast mascara… Synes ikke det gjorde noe jeg - det føltes helt naturlig.

Skrevet

Åh.godt å høre at det går bra med de fleste, men når jeg gråter i andres bryllup hvordan skal det da gå i mitt? :grine:

Jeg kommer uansett til å tulle et tørkepapir rundt håndtaket på brudebuketten.

Skrevet

Jeg var rørt hele dagen, gråt masse. Men det er da lov. Syntes det var helt greit jeg :D

Skrevet

Det er da ingenting å skamme seg over om man feller en tåre eller to i sitt eget bryllup.... Vi felte noen tårer begge to i kirken, det ble liksom så overveldende alt sammen. Jeg gråt også litt under min forlovers tale, og da min mann sang til meg etter at kaffegjestene hadde kommet, og han hadde en tåre i øyekroken under min tale til ham, men jammen var det mange andre som gråt her og der også :D Tårer er helt normalt i et bryllup, ikke bekymre deg du! Lykke til :D

Skrevet

Det gikk kjempe greit! Gråt ikke i det hele tatt, og jeg er ganske lettrørt. Hadde tårer i øynene under tekstlesning i kirken og under brudgommens tale. Ellers syntes jeg egentlig alt bare var kjempe stas, så jeg hadde det kjempegliset på hele dagen!

Da jeg gikk inn i kirken hadde jeg brudepikene foran meg, og de to minste stoppet nesten! så jeg måtte dytte dem oppover, og det hele fant jeg ganske komisk. Så latter og smil karakteriserte denne dagen for meg - det gikk flott!

Skrevet

Jeg var og så en vielse på lørdag, folk jeg ikke ante hva het en gang,

og snørr og tårer sprutet.....

Tenker jeg skal satse på vannfast mascara i eget bryllup, ja... :ler:

Skrevet

Jeg er også VELDIG lettrørt, og en del tårer kom da også, naturlig nok, i mitt eget bryllup... Særlig under vielsen - å komme inn sammen med pappa (som også hadde tårene lett tilgjengelige, for å si det sånn... :wink: ), se min kjære der fremme (også han måtte svelge veldig mye...), alle menneskene - klart det kom tårer da! Men smil også! Vilesen var nydelig, og rørende. Og siden jeg pleier å gråte når jeg blir rørt, fant jeg det ikke hverken rart eller dumt å felle noen tårer... (men strigråt ikke hele tiden heller altså... det kunne kanskje blitt litt slitsomt...)

Tips: Kanebos vannfaste mascara! Tåler ALT!! (Unntatt ganske varmt vann!) -Genial!! :wink:

Skrevet

Jeg er også lettrørt og var sikker på at jeg kom til å gråte masse i bryllupet, men utrolig nok så gjorde jeg ikke det. Jeg var bare kjempeglad og lykkelig og smilte hele tiden :hjerter: Skal ikke si at jeg ikke ble rørt da, for det ble jeg. Særlig under vielsen. Hjertet dunket hardt når vi satt på podiet og tårene var ikke langt unna. Men jeg gråt ikke selvom jeg hadde trodd jeg skulle hulke og mange i salen gråt. Og om man skulle gråte så gjør da det ingenting . Det er jo en helt spesiell dag! :hjerte:

Skrevet

Det er min store bekymring også, jeg tuter som bare det i andres bryllup. Hvordan kommer jeg til å se ut i mitt eget???

Skrevet

Jeg er av den typen som gråter av alt, så jeg var veldig spent på hvordan dette skulle gå på dagen vår, men det gikk overraskende greit. det kom en del tårer i kirken og under middagen + ved "valsen" selvsagt, men ikke så mye som jeg hadde fryktet.

Må legge til at jeg virkelig hulker fordi jeg blir rørt når jeg er i andres bryllup eller ser romantiske ting på TV. Men det gikk altså veldig bra...

Skrevet

Jeg gråt ikke i kirken. Tror bare jeg var et eneste stort smil der jeg vandret opp midtgangen med min far. Det var liksom mer naturlig å smile enn å gråte... Under middagen ble jeg veldig rørt av alle de flotte talene, men ikke slik at jeg gråt. Den eneste gangen var under talen til min far, men det var mye fordi han ikke greide å holde tårene tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...