O'hara Skrevet 13. oktober 2010 #1141 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er litt fraværende om dagen, kombinasjon av lite tid og dårlig form... (At jeg i tillegg er litt giddaslaus, vel, det snakker jeg ikke så høyt om... ) Det der med ribbeina kjenner jeg til... De føles regelrett skikkelig såre! Ubehagelig. Godt at du har en jordmor som tar tingene på alvor, hun høres veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. oktober 2010 #1142 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har brista et ribbeina. :dåne: Det er helt vannvittig vondt, så jeg kommer sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2010 #1143 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ojj! Er det babyen som har klart å gjøre det eller har du gjort det på annen måte? Høres iallefall ikke godt ut God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. oktober 2010 #1144 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jaja, skal jeg nå være sånn ufordragelig positiv, så kan du jo se på det som at babyen hvertfall har kreftene i orden!! Men sånn ellers, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2010 #1145 Del Skrevet 13. oktober 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. oktober 2010 #1146 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ævve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. oktober 2010 #1147 Del Skrevet 13. oktober 2010 Huff, LilleIril må ikke sparke så hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. oktober 2010 #1148 Del Skrevet 13. oktober 2010 Oii!! Er det mulig?? Sterk baby on board.. God bedring!! Hørtes ikke noe godt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. oktober 2010 #1149 Del Skrevet 13. oktober 2010 Oii!! Er det mulig?? Ja, er visst det. Sånne dumme unger ligger visst til familien, for den yngste ungen til søsteren min bristet ribbeinet på henne også.. Jeg var ganske fortvila i natt da jeg ikke fikk sove, og enda mer fortvila da legen sa jeg nå må ligge rett ut og bevege meg minst mulig. Men jeg har gitt opp deppinga, venter bare på svangerskapsforgiftningen sånn at det er fullkomment. Ligger her og ser på mannen som av en eller annen grunn har fått det for seg at vi begynner å få dårlig tid, og derfor holder på å skru opp bokhyller. Da tar han vel frøkna sin seng i morgen. Tidligere i dag har han skrudd sammen Malm-kommoden vi skal ha stelleputa på, vasket en haug med klær og vasket begge soverommene. Jeg er sjokkert faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2010 #1150 Del Skrevet 13. oktober 2010 Flinke mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2010 #1151 Del Skrevet 13. oktober 2010 Flinke mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 #1152 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så morsomt Ser det for meg at mannen din styrer og holder på, hehe. Kan jo være koselig å ha det litt i stand før snuppa deres kommer da.. Vi har hatt oppe Malm kommoden en liten stund nå, men klarer ikke helt å tenke at den skal brukes til å stelle babyen VÅR på liksom.. Selv om jeg kaller det stellebord da.. For matten ligger på, men den ligger stort sett dekket av klær som vi ikke har ryddet inn i skapet enda.... Tiden går fort mot jul vettu, bedre å være forberedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. oktober 2010 #1153 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mannen driver med redebygging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. oktober 2010 #1154 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mannen driver med redebygging Det er jo faktisk nettopp det han gjør. Så søtt :rødme: Håper ribbeinet heles kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 #1155 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er jo faktisk nettopp det han gjør. Så søtt :rødme: Håper ribbeinet heles kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. oktober 2010 #1156 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ånei! Stakkar Iril... Men sprek baby du har da! Flink mann du har, er godt å ha ting på plass i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. oktober 2010 #1157 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mannen min bygger rede ja! :rødme: Godt han gjør det når jeg ikke kan, jeg er så imponert over han! Nå baker han rundstykker til meg igjen, jeg begynner å bli skikkelig bortskjemt! Vi får besøk av svigerforeldrene mine på lørdag, og de blir noen dager, så jeg håper virkelig formen er bedre til da. Nå ligger jeg her i sengen hele dagen og ser tv-serier, ikke akkurat spennende, men det var jo stort sett det jeg gjorde før også, så jeg begynner å bli vant med det. Har en skjønn pus som ligger i fotenden og passer på meg! Og, forresten, tror jeg har begynt å lekke melk. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 #1158 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er koselig å bli vartet litt opp Nyt det mens du kan - nybakte rundstykker høres helt fantastisk deilig ut! Jeg begynte å lekke melk for noen uker siden jeg... Ble helt satt ut da jeg oppdaget det første gangen, men jeg tenkte med èn gang at det var råmelk.. Merket det i stad også, men det kommer jo ikke veldig mye da, bare bittelitt liksom.. Men det er litt rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. oktober 2010 #1159 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kom nettopp på at det er fredag i dag! :dåne: 9 uker igjen! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 16. oktober 2010 #1160 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Mannen min vasker, rydder og spiller høy musikk, og frøkna i magen øver seg på å danse. Hun gjør aldri det når jeg spiller musikk, så hun liker tydeligvis hans bedre enn min.. Kjenner det verker godt i ribbeinet når hun holder på, men jeg klarer i det minste å sitte halvveis oppreist. Det er i hvert fall mye mindre vondt enn det var, heldigvis! Hadde skikkelig vonde kynnere i natt, vurderte en stund å ringe føden, men det gikk heldigvis over etter en halvtime. LillePlutt var faktisk litt roligere enn hun pleier også, så da fikk jeg utrolig nok sove. Det var utrolig deilig, merker jeg har blitt litt redd for å legge meg i det siste fordi jeg bare ligger og vrir meg selv om jeg er så trøtt at det gjør vondt. Alt blir bedre med nok søvn! Endret 16. oktober 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå