Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte få hjelp fra mannen til å knyte den sammen igjen, og må innrømme at de som "advarte" oss mot størrelsen har helt rett; Voksi-posen er svæææææææææær! Tror nesten ikke vi hadde fått plass til babyen oppi om vi hadde valgt den Brio-vogna jeg ville ha i begynnelsen.. :sjenert:

Men, vi var som sagt advart, og alle som bor her vi bor og har blitt spurt, har sagt at Voksi-pose er gull verdt. Det er gjerne 30 minusgrader her hele vinteren, og man jo ut av og til uansett. Dessuten var fargen perfekt til vogna!

Mannen, som den nerden han er, tok bilder mens jeg pakket posen ut av esken. Det heter visst Unboxing, men burde vært video. Han sendte meg dem nå, og der ser jeg virkelig at jeg har gått ned mye. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin farge dere valgte på voksi posen :) dere kommer til å bli fornøyde altså,de er knallgode!

Lurt å spare noen av innkjøpene til slutten ja,er kos å handle når det nærmer seg veldig at babyen kommer :hjerte:

vi begynte sent,og det er jeg glad for,ukene hadde vært ekstremt lange om alt var i hus før uke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Må innrømme at jeg så et par videoer av unboxing Iphone selv da den kom :flau:

Og så tok mannen bilder da vi fikk gifteringene i posten og åpnet pakken :rødme:

Litt nerdete vi visst :ler:

Voksi-poser ser så deilige ut! Det burde finnes i voksen-utgave :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Må innrømme at jeg så et par videoer av unboxing Iphone selv da den kom :flau:

Og så tok mannen bilder da vi fikk gifteringene i posten og åpnet pakken :rødme:

Litt nerdete vi visst :ler:

Voksi-poser ser så deilige ut! Det burde finnes i voksen-utgave :ler:

:lol: :lol:

Hva er unboxing...? :sjenert:

Det er at man filmer mens man åpner noe nytt, f.eks esken på iphone, og legger ut videoen (eller bildene?) på internett :fnise: Holdt på å ramle av stolen da mannen fortalte hva han hadde holdt på med den siste timen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn femninistisk av meg, og synes derfor skambeinet er et helt horribelt ord. Tissen var litt flåsete, jeg sier ikke det heller vanligvis. Bruker stort sett "kjønnet" og alle vennene mine ler av meg fordi jeg angivelig er prippen.. :fnise:

I går ringte svigermor og spurte etter kontonummeret mitt, sånn at jeg kunne bestille Voksi-pose. Jeg har fundert litt på hvilken jeg skulle velge, egentlig var jeg litt forelsket i Retro Classic grønn, men tenkte etterhvert at det kanskje er greit å ha en som er litt mer nøytral? Det kan jo hende vi skal ha flere barn etterhvert, og at den skal brukes i mange år uansett, så da ble det Classic Penguin Brown. Gleder meg til den kommer!

:rødme:

Babyen min arver skinnposen som jeg selv lå i! :jepp: Skinnpose med ullfôr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at de sitter på forum i flere dager og timer og gleder seg til de første Unboxing-videoene. Jeg fatter ikke hva som er så gøy, de har jo sett bilder av produktet og det er vel sjelden det er noe veldig overraskende i en iPhone-eske.. :fnise:

I dag våknet jeg opp i et forferdlig humør. Vi har så trang seng, og mannen klenger sånn i søvne, så jeg vurderer nesten å sende ham til gjesterommet. Er vondt å snu seg fra før av, enda verre når jeg må dytte vekk armer og bein som ligger oppå meg først.. :kjefte:

Men så liker jeg jo å dele seng med mannen da. Han er så deilig å krype inntill for å få varme når jeg har vært oppe for å tisse. Får satse på at humøret tar seg opp i løpet av dagen, det er jo ikke mannen sin feil at senga er trang og jeg har vondt. Nå står han og baker rundstykker til meg, så da blir alt sikkert bedre snart! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Mannen min klenger også i søvne og så skylder han på at det er jeg som tar stor plass, selvom han kryper langt over min side, uhørt :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Kanskje dere bare må spare penger til en større seng så du får nattesro :)

Blir fort trengt oppi der når dere blir tre..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Koselig å ligge tett omfavnet, men utrolig deilig å ligge alene også! Særlig etter nattevakt!! :Hehe:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere bare må spare penger til en større seng så du får nattesro :)

Vi har større seng egentlig, men da vi flyttet inn her, valgte vi det andre rommet til soverom. Og så ombestemte vi oss en gang i sommer, men da gadd vi ikke bytte om på sengene, så det vi ligger i nå er egentlig gjestesenga. Det må vi ordne før frøkna kommer ja, for da skal jo hun ha plass også. :fnise:

Jeg er så hormonell i dag at jeg ikke tror det selv engang. Begynte å storgrine da jeg oppdaget at navelen min stikker ut når jeg ligger på ryggen, det var visst grusomt. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, små problemer blir plutselig store nå :ler:

Unboxing?!? :ler: :dåne: . Finnes det virkelig et ord for at man tar bilder av folk som åpner en gave?!? :skratte: Omg, for en verden vi lever i :dåne: Det er vel Apple som står bak dette vil jeg tro.

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn, nå tar det jo helt av!! Unboxing - det må jeg si... Kan jo være moro å ha bilder av gaver man åpner opp, feks i bryllup, babyshower etc, men jeg må innrømme at å legge det ut på nettet blir litt drøyt for min del.. Hver sin smak ;)

Vi skal også ha skinnpose fra mannen var liten :jepp: Håper den er fin, for har ikke sett den, men tror nok den er fin. Og så er det jo ekstra koselig for mannen å tenke at sønnen hans ligger i samme lammeskinnspose som da han var liten :rødme:

Og Iril, ang det at du gråter for "ingenting".. Jeg er sånn til tider selv, uten at det er en kjempe god grunn til at jeg gråter. Noen ganger er jeg bare så sliten at jeg må gråte, andre ganger kommer det for ett eller annet.. Så bare få det ut - det er det beste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...