Becky1 Skrevet 10. september 2010 #921 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, jeg mener det. Pleier sjeldent å si sånt uten å mene det. Da finner jeg heller på noe fint å si Du forteller jo hvordan du har det, men synes ikke du klager mye over det. Du virker veldig opptatt av å ikke virke klagete egentlig, fordi da kan du virke utakknemlig. Men kjenner meg igjen. Vil ikke virke klagete jeg heller. Er vel ingen som vil det. For dette er jo så fantastisk og :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. september 2010 #922 Del Skrevet 11. september 2010 Ååh, takk! Jeg er kanskje i overkant opptatt av å ikke virke klaget, men der er jeg også litt miljøskadd fra oppveksten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. september 2010 #923 Del Skrevet 12. september 2010 I dag har jeg 100 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. september 2010 #924 Del Skrevet 12. september 2010 Det kommer til å gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. september 2010 #925 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. september 2010 #926 Del Skrevet 14. september 2010 I natt drømte jeg at jeg fødte, og det var en sånn fin drøm at det var trist å våkne. Babyen vår var så fin og alt annet var så fint, bortsett fra at mannen ikke var med på fødselen, men det gjorde visst ingenting.. Gleder meg virkelig til å treffe henne, så det føles som det er en evighet igjen. Men ene nevøen min sier alltid at hun ligger der inne og lader seg opp så hun er klar til å komme ut, og det har han jo rett i! :rødme: Fikk mail fra svigermor i går, vi hadde sendt henne på IKEA for å kjøpe madrass til sengen, så vi slapp å kjøre så langt selv. Hun hadde visst tatt litt av, så hun hadde kjøpt dyne, laken og sengetøy i tillegg, og ville ikke ha penger igjen. Hun hadde visst lengtet i så mange år etter å få handle til et barnebarn, så nå var det visst på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. september 2010 #927 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har også drømt utallige ganger at jeg har født. Og selv om jeg har vært superglad for å se henne hver gang, så har jeg alltid bare vært opptatt av "ja, men jeg skulle jo få mye større mage først!" Blitt litt påvirka over alle som kommenterer hvor liten magen min er tror jeg Så koselig med svigermor som har shoppa til dere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. september 2010 #928 Del Skrevet 14. september 2010 I drømmen min var jeg bare overrasket over hvor stor og frisk hun var til tross for at hun var født så tidlig. Og over hvor enorme mengder melk som bare rant ut av puppene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. september 2010 #929 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har også drømt om at jeg har født, og når jeg våknet lurte jeg på hvor i huleste jeg hadde lagt babyen Så flott med shopping fra kommende bestemor, det er bare å ta imot med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. september 2010 #930 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har drømt at jeg har født mange ganger, men drømmene er som regel mer forvirrende enn oppløftende. Husker jeg de satte epiduralen igjennom fremsiden av leggene mine en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. september 2010 #931 Del Skrevet 14. september 2010 Har hatt noen fødedrømmer før også, men de har alltid vært snåle. F.eks. drømte jeg at jeg fødte lykketroll en gang, og var helt i villrede, for jeg kunne ikke si det til noen. Hvordan skulle jeg forklare at jeg ikke var gravid mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. september 2010 #932 Del Skrevet 14. september 2010 I natt drømte jeg at jeg fødte, og det var en sånn fin drøm at det var trist å våkne. Babyen vår var så fin og alt annet var så fint, bortsett fra at mannen ikke var med på fødselen, men det gjorde visst ingenting.. Gleder meg virkelig til å treffe henne, så det føles som det er en evighet igjen. Men ene nevøen min sier alltid at hun ligger der inne og lader seg opp så hun er klar til å komme ut, og det har han jo rett i! :rødme: Fikk mail fra svigermor i går, vi hadde sendt henne på IKEA for å kjøpe madrass til sengen, så vi slapp å kjøre så langt selv. Hun hadde visst tatt litt av, så hun hadde kjøpt dyne, laken og sengetøy i tillegg, og ville ikke ha penger igjen. Hun hadde visst lengtet i så mange år etter å få handle til et barnebarn, så nå var det visst på tide. Hei Iril! Så herlig med nevøen din som sier at lilletulla ligger inni der og lader seg opp til å komme ut :rødme: Og morro med svigermor di som blei ivrig i handlinga også. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. september 2010 #933 Del Skrevet 15. september 2010 Her om dagen drømte jeg at jeg fødte på samme rom som mange andre damer og alle fødte samtidig. De andre fikk friske og fine babyer og jeg fødte en tøykanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. september 2010 #934 Del Skrevet 15. september 2010 Huffda, Tusle. Tøykaniner er nesten verre enn lykketroll. Så herlig med nevøen din som sier at lilletulla ligger inni der og Ja, han er superskjønn. Han er 6 år og gleder seg til "babyen vår" kommer, og påstår han kjenner både føtter, armer og tåfislukt fra henne når han ligger med hodet sitt på magen.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2010 #935 Del Skrevet 15. september 2010 Tåfislukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 15. september 2010 #936 Del Skrevet 15. september 2010 For en skjønn nevø! De er morsomme disse små!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. september 2010 #937 Del Skrevet 15. september 2010 Hahaha, herlighet for en skjønn nevø Kommer sikkert til å synes det er kjempe stas med en liten kusine han kan kose med og være litt "stor" ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. september 2010 #938 Del Skrevet 15. september 2010 Har et veldig spesielt forhold til han her. Selv om jeg er tante til flere, og han hverker er eldst eller yngst, er vi ekstra nære. Kan være fordi vi er så like i personligheter og væremåte. Han er i hvert fall skjønneste gutten som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. september 2010 #939 Del Skrevet 15. september 2010 Tåfislukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. september 2010 #940 Del Skrevet 15. september 2010 Oi, så har tickeren din byttet bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå