Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Lykke til på eksamen i morgen, Iril :klemmer:

Håper kvalmen kan gi deg et avbrekk under eksamen iallfall :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Iril

Så snille dere er! :klemmer:

Har tilbragt dagen med nesen i bøkene, og nå har jeg fremdeles rudnt 80 sider igjen å repetere. :sjenert:

Har bestemt meg for å droppe ene eksamnen min og heller ta den neste vår, så da blir det bare tre totalt. Tror det var en fornuftig avgjørelse, for det er bedre at jeg gjør det så bra jeg kan på tre enn å gjøre det halvveis på fire. Den eksamnen jeg dropper har mye pensum og er et fag jeg virkelig sliter med.

Så når jeg er ferdig i morgen har jeg en bitteliten muntlig eksamen og en muntlig presentasjon av eksamensoppgave igjen, men den siste er ikke før i midten av juni, så da har jeg god tid til den. :)

Nå dykker jeg ned i bøkene igjen, håper dere har en fin søndag dere andre! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

I dag er det forresten bare 10 dager til Lille Mirakel begynner å bevege seg i følge den fine listen tidligere i tråden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fornuftig tenkt og du har helt rett. Og da får du litt mer ro også forhåpentligvis, det trenger du og spiren din :):klemmer:

Igjen, lykke til! Tenker på deg imorgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen :klemmer: Husk at du bare skal bestå. Fikk et godt råd en gang: Hvis du står fast, ikke tenk på hvilket svar som forventes. Bruk fornuften og tenk på hva du faktsik kan fra før. Det er mer enn man tror.

Jeg er alt for flink til å legge lokk på det jeg faktsik kan når det gjelder som mest. Pust godt, slap av og let frem det som allerede er på plass :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i dag! :klemmer: Jeg og dropper ene eksamenen i vår, like greit å ta den neste år isteden for å stresse meg ihjel nå. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg er så sliten. Har merket at hendene og armene mine sovner og får kramper mye lettere enn før, så da jeg var ferdig med å skrive i dag var det knapt nok så jeg klarte å rette ut fingrene. :fnise:

Men nå er jeg i hvert fall ferdig, aner ikke hvordan det gikk, men tror jeg står. Nå skal jeg sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen Iril :)

Det går helt sikkert kjempebra!! Deilig at den er over.

Sov godt og nyt resten av dagen :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen!

Du får slappe godt av resten av dagen og kvelden slik at du får kommet deg til hektene igjen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått opp igjen nå, men er trygt plassert på sofaen med lollipop-is og blåbærsaft, mens mannen er kjøkkenet og lager middag. Har aldri noensinne vært så sliten etter en eksamen før, så begynner å skjønne at det var riktig avgjørelse å kutte ut én av dem.

Tror resten av kvelden skal tilbringes på sofaen, om jeg ikke får mannen med meg ut og kjøper softis da. Har så voldsomt lyst på det, og siden jeg er så kvalm og har gått ned så mye er den nye filosofien at jeg skal få alt jeg vil ha. :fnise:

Ha en fin kveld videre, jenter! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 8 uker! :hoppe:

Forhåpentligvis ikke lenge til kvalmen gir seg heller nå :) Formen bedre ellers?

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis ikke lenge til kvalmen gir seg heller nå :) Formen bedre ellers?

Ja, håper inderlig kvalmen går over snart, jeg er lei. Ellers er formen ganske bra, sovner som en stein i 22-tiden og er drittrøtt ellers, men det er ikke noe å klage over.

En ting som er litt sært er alle de laaaaaaange og ekstremt detaljerte drømmene jeg har hver eneste natt, noen av dem er ganske slitsomme. Virker som om jeg har én vond og én bra hver natt. Har jo lest at detaljerte og levende drømmer er normalt, men dette overgår alt jeg kunne forestilt meg. :fnise:

Bare 4 uker til 12 uker nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 8 uker :hoppe:

Du får skrive ned drømmene dine og le av de senere. Hva med å ha en bok for gode drømmer og en for dårlige? Også kan du se om de utvikler seg/forverrer seg i løpet av svangerskapet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tickeren min stoppet å telle eller? :klø:

Å skrive ned drømmene var ingen dårlig idé, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok med tanken.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...